Vraag
Alle reacties
Werkt de sub op een ander apparaat wel? Staat de sub-uitgang ingeschakeld op de receiver?
https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
Is die uitgang geschikt voor passieve subs?
Een passieve versterker heeft een speakeraansluitin nodig en geen sub-pre-out. DIe pre-out moet eerst versterkt worden en dan kan je je sub op die versterker aansluiten (op de speakeraansluiting)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De aansluiting die je gebruikt is voor een actieve subwoofer dus dat verklaart waarom je geen geluid krijgt.
Er zijn verschillende oplossingen mogelijk, zoals dit signaal versterken, actieve sub aansluiten. Of je laag van andere actieve aansluiting halen, maar dat is (denk ik) lastiger.
Er zijn verschillende oplossingen mogelijk, zoals dit signaal versterken, actieve sub aansluiten. Of je laag van andere actieve aansluiting halen, maar dat is (denk ik) lastiger.
Als een god in Nijmegen.
Wow zoveel antwoorden in zo kort!
Ik zal op zoek moeten naar een actieve sub dus... Het speaker set hoort niet bij de receiver.
Dankjewel!👌
Ik zal op zoek moeten naar een actieve sub dus... Het speaker set hoort niet bij de receiver.
Dankjewel!👌
Welke speakerset is het precies?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1