Toon posts:

Passieve subwoofer, hoe aan te sluiten...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SonOfAnarchy
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-03 19:18
Hallo medetweakers,

Ik heb een Sony STR-DE445 Receiver waar ik een passieve subwoofer op wil aansluiten. Ik heb het gedaan zoals op foto te zien is maar ik krijg geen geluid... Mis ik iets?

Dankjewel!

Alle reacties

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Werkt de sub op een ander apparaat wel? Staat de sub-uitgang ingeschakeld op de receiver?

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-03 02:59
Is die uitgang geschikt voor passieve subs?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een passieve versterker heeft een speakeraansluitin nodig en geen sub-pre-out. DIe pre-out moet eerst versterkt worden en dan kan je je sub op die versterker aansluiten (op de speakeraansluiting)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 15:25

Alaksandus

Vae puto deus fio

De aansluiting die je gebruikt is voor een actieve subwoofer dus dat verklaart waarom je geen geluid krijgt.

Er zijn verschillende oplossingen mogelijk, zoals dit signaal versterken, actieve sub aansluiten. Of je laag van andere actieve aansluiting halen, maar dat is (denk ik) lastiger.

Als een god in Nijmegen.

• SonOfAnarchy
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-03 19:18
Wow zoveel antwoorden in zo kort!

Ik zal op zoek moeten naar een actieve sub dus... Het speaker set hoort niet bij de receiver.

Dankjewel!👌

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Welke speakerset is het precies?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee