Verwijderd
Ik weet het antwoord niet, maar ik heb dus ook de Lite on 12x10x40 en daarvan gaat het laadje heel moeilijk met veel lawaai naar buiten, is dat bij jou ook zo?
Nee, bij mij gaat ie gewoon heel rustig open en dicht.
Geen raar geluid oz zo en niet harder dan mijn dvd speler.
Dan zal dat bij jou wel mis zijn...
Geen raar geluid oz zo en niet harder dan mijn dvd speler.
Dan zal dat bij jou wel mis zijn...
probeer eens een ander merk cd'sOp dinsdag 14 augustus 2001 21:59 schreef CrashOne het volgende:
Hij brand nog wel alleen zijn de cd's niet lees baar... Onder 2k en 98
Kent iemand een programma om een fikker mee te testen..??
Meer info :
- merk cd-r ?
- programma's ?
- configuratie (primary/seconday IDE master/slave)
- merk cd-r ?
- programma's ?
- configuratie (primary/seconday IDE master/slave)
Bij sony 80 min cds, heb geen andere in huis...
Hier voor NOOIT problemen met deze cd's gehad...
Hij hangt als secondary slave in mijn bak...Vroeger zelf geen probleem met de aller goedkoopste cdr's die er waren...
Oja, met nero..
Hier voor NOOIT problemen met deze cd's gehad...
Hij hangt als secondary slave in mijn bak...Vroeger zelf geen probleem met de aller goedkoopste cdr's die er waren...
Oja, met nero..
Dat heeft mijn liteOn 12x10x32 ook. Hij gaat wel open, maar met 3x zoveel herrie als mijn lg 52x cd speler.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:12 schreef Quadrizz het volgende:
Ik weet het antwoord niet, maar ik heb dus ook de Lite on 12x10x40 en daarvan gaat het laadje heel moeilijk met veel lawaai naar buiten, is dat bij jou ook zo?
Beetje naaimachineolie tussen doen hielp ook geen moer...
Verwijderd
ik zelf heb een Plextor daar gaa het goed
alleen bij 3 liton schrijvers die ik gezien heb gaat dat inderdaat meoilijk
alleen bij 3 liton schrijvers die ik gezien heb gaat dat inderdaat meoilijk
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:12 schreef Quadrizz het volgende:
Nero al geupgrade naar de laatste versie?
*insert signature here
Is de laatste versie, ik denk dat ie gewoon echt dood is...
Verwijderd
Een lite-on is niet zomaar dood !!
Ik heb mijn Lite-on 16x10x40 tot 3 keer toe weer aan de praat gekregen nadat hij dood leek !
Ik zou eens een keer kijken naar undocumented jumpers op de drive en dan de dos flasher er op los laten.
Ik heb mijn Lite-on 16x10x40 tot 3 keer toe weer aan de praat gekregen nadat hij dood leek !
Ik zou eens een keer kijken naar undocumented jumpers op de drive en dan de dos flasher er op los laten.
Pagina: 1