Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Aanbevolen WWII multiplayer shooters

Pagina: 1
Acties:

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 11:22
Beste Tweakers,

Ik hoopte al langere tijd op een frisse WWII multiplayer shooter. Mijn gebeden leken geantwoord te worden toen met de aankondiging van Battlefield V... ik zal daar verder niet mijn mening op los gooien.

Wat zijn vandaag de dag WWII shooters die zeker die moeite waard zijn, zeker als het aankomt op trouw blijven aan het realisme (uniformen, wapens, setting etc). Gameplay technisch liever niet (geen sim), dat gaat mij te ver. Dan vallen de shooters zoals Hell Let Loose denk ik voor mij af?

Ben benieuwd wat er sinds Battlefield V te vinden is in deze wrede setting... nog steeds na al die jaren :)

Edit: Ik zoek geen tank of vliegtuig only multiplayer shooters.

[Voor 4% gewijzigd door Westland1940 op 17-02-2021 14:37]

• Nixo
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-06 22:25
Ik wil dit draadje ook wel volgen.
Ben op zoek naar iets vergelijkbaars. Battlefield V kwam bij me naar boven.
Maar verder kwam ik niet zoveel tegen wat een leuke multiplayer heeft.
CS-GO als multiplayer maar geen ww2 setting.
Verder lijkt alles wel sci-fi te moeten zijn met veel onzin en aliens....

• RMark
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 24-06 20:05
Denk dat hell let loose juist wel iets is dan. Volgens mij qua wapens en uniformen realistisch en qua gameplay een beetje de hardcore modus van cod (Geen crosshair, snel dood, wel onbeperkt sprinten). Het kost wat tijd om te leren en te wennen, maar ik vind het een goed spel. Een potje duurt ook geen 5 a 10 min maar gerust 45 min tot een uur of langer.
Het spel is ook nog steeds in ontwikkeling en ik heb het idee dat er ook geluisterd word naar de spelers met de updates.

Spel is volgens mij regelmatig in de sale op steam en anders kan je het toch gewoon testen en dan een refund aanvragen?

• artificial_sun
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:31
Sniper Elite misschien?

Tacens SagittaII Tower en Tacens Ventus Ice reviews

• WoutertjeV
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 07:15
Call of Duty: WWII ?

Inkakken is bijpakken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 11:22
Ik heb er onderhand een gevonden, Enlisted.

Momenteel kost het minimaal 30 euro om mee te mogen doen aan de closed beta, later wordt dit waarschijnlijk F2P. De setting is zeer trouw aan de realiteit, geen gekke dingen zoals BFV. Grafisch vind ik het best mooi, geluid is prima, wel minder als BF en Hell Let Loose. Gameplay is ook goed, misschien even wennen aan het beginnen, niet zo smooth als een BF of COD, nog een beetje clunky.

De game wordt continu geüpdatet. Het forum is heel actief, developers kijken ook telkens mee voor feedback. Qua gameplay realisme zit dit perfect tussen BF en een sim als Hell Let Loose.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True