Toon posts:

[PC] Aanbevolen WWII multiplayer shooters

Pagina: 1
Acties:

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-05 20:14
Beste Tweakers,

Ik hoopte al langere tijd op een frisse WWII multiplayer shooter. Mijn gebeden leken geantwoord te worden toen met de aankondiging van Battlefield V... ik zal daar verder niet mijn mening op los gooien.

Wat zijn vandaag de dag WWII shooters die zeker die moeite waard zijn, zeker als het aankomt op trouw blijven aan het realisme (uniformen, wapens, setting etc). Gameplay technisch liever niet (geen sim), dat gaat mij te ver. Dan vallen de shooters zoals Hell Let Loose denk ik voor mij af?

Ben benieuwd wat er sinds Battlefield V te vinden is in deze wrede setting... nog steeds na al die jaren :)

Edit: Ik zoek geen tank of vliegtuig only multiplayer shooters.

[Voor 4% gewijzigd door Westland1940 op 17-02-2021 14:37]

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-05 11:02
Ik wil dit draadje ook wel volgen.
Ben op zoek naar iets vergelijkbaars. Battlefield V kwam bij me naar boven.
Maar verder kwam ik niet zoveel tegen wat een leuke multiplayer heeft.
CS-GO als multiplayer maar geen ww2 setting.
Verder lijkt alles wel sci-fi te moeten zijn met veel onzin en aliens....

• RMark
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-05 09:36
Denk dat hell let loose juist wel iets is dan. Volgens mij qua wapens en uniformen realistisch en qua gameplay een beetje de hardcore modus van cod (Geen crosshair, snel dood, wel onbeperkt sprinten). Het kost wat tijd om te leren en te wennen, maar ik vind het een goed spel. Een potje duurt ook geen 5 a 10 min maar gerust 45 min tot een uur of langer.
Het spel is ook nog steeds in ontwikkeling en ik heb het idee dat er ook geluisterd word naar de spelers met de updates.

Spel is volgens mij regelmatig in de sale op steam en anders kan je het toch gewoon testen en dan een refund aanvragen?

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 10:35
Sniper Elite misschien?

Stadia was beter....

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:56
Call of Duty: WWII ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-05 20:14
Ik heb er onderhand een gevonden, Enlisted.

Momenteel kost het minimaal 30 euro om mee te mogen doen aan de closed beta, later wordt dit waarschijnlijk F2P. De setting is zeer trouw aan de realiteit, geen gekke dingen zoals BFV. Grafisch vind ik het best mooi, geluid is prima, wel minder als BF en Hell Let Loose. Gameplay is ook goed, misschien even wennen aan het beginnen, niet zo smooth als een BF of COD, nog een beetje clunky.

De game wordt continu geüpdatet. Het forum is heel actief, developers kijken ook telkens mee voor feedback. Qua gameplay realisme zit dit perfect tussen BF en een sim als Hell Let Loose.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee