Vraag

• Gvw18380
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-06 17:50
Ik zoek een?

Een vlotte smartphone die alles doet wat ik verlang.

Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Snelheid en een groot scherm.
Zeer goed update beleid.
Ik wens geen 300 euro te spenderen aan de toestel die binnen 1 jaar of 2 jaar geen updates meer krijgt en ik weeral een andere mag kopen.

Wat is je budget?

Rond de 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Is bedoeld voor werk en privé.
Internetten en mailen moet vlot gaan en vooral ook Android auto of carplay

Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Ik kom van de Iphone 8 maar na 4 jaar was die bijna op.ik had het ook een beetje gehad met het klein scherm ervan.
Anderzijds deed de iphone alles perfect wat ik ervan verlangde, snel en doeltreffend en een zeer goed update beleid.

Van mijn baas heb ik nu de Samsung A20e gekregen maar dat is echt om te huilen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ik twijfel tussen de Samsung A51, de Oneplus Nord N10
En msch ergens toch nog de Iphone SE overwegen maar dan heb ik natuurlijk weer het kleiner scherm.

Welke vragen heb je hier nog over?
[ meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i]

De oneplus nord n10 zou geen aansluiting voor oortjes hebben.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 22:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Gvw18380 gezien je werk/prive gebruik. Heb je ook een toestel nodig met dual sim?

Verder heb je een budget van 400 euro, maar kom je wel met de Nord N10 aan die veel goedkoper is. Persoonlijk valt de Nord N10 ook af. Dat toestel krijgt niet zo'n lange updates als de overige OnePlus toestellen. De 'gewone' Nord kan ik dan wel weer aanraden: https://tweakers.net/smar...ram_p1161498/vergelijken/.
Van mijn baas heb ik nu de Samsung A20e gekregen maar dat is echt om te huilen.
Waarom vind je de A20e niks? Als dat vanwege de software is, dan vallen alle andere Samsung toestellen ook af.

• Gvw18380
rens-br schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:16:
@Gvw18380 gezien je werk/prive gebruik. Heb je ook een toestel nodig met dual sim?

Verder heb je een budget van 400 euro, maar kom je wel met de Nord N10 aan die veel goedkoper is. Persoonlijk valt de Nord N10 ook af. Dat toestel krijgt niet zo'n lange updates als de overige OnePlus toestellen. De 'gewone' Nord kan ik dan wel weer aanraden: https://tweakers.net/smar...ram_p1161498/vergelijken/.

Ik heb geen deal sim nodig.
De iphone XR vind in dan nog te duur voor een toestel van 2018

[...]

Waarom vind je de A20e niks? Als dat vanwege de software is, dan vallen alle andere Samsung toestellen ook af.
Die blijft toch veel haperen en is traag
Een OnePlus Nord N10 moet je zeker links laten liggen, kijk dan naar de normale OnePlus Nord svp.
Precies wat Rens zegt dus.

Tevens mis ik toch echt nog wel wat eisen... Wat voor type scherm, resolutie, snelladen ja of nee, heb je merkenvoorkeur, waarom staan de gekozen toestellen nu in de TS, wil je alvast 5G kunnen gebruiken of niet..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 22:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:20:
Die blijft toch veel haperen en is traag
Dat verbaasd me niks, gezien de specificaties en de prijs.

• Gvw18380
Type scherm of resolutie maakt mij eigenlijk niet uit. Het is wel aangenamer om naar een groter scherm dan dat van de Iphone8 te kijken.

5G is ook geen vereiste want tegen dat we in België 5G hebben.....

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:43
Al naar de Google Pixel 4a gekeken? Voldoet aan al jouw eisen en is o.a. in de Duitse Google store voor 400 euro te koop.

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18:33
Je zou nog kunnen kijken naar de Realme X50 Pro 5G. Deze telefoon heeft de high end Snapdragon SoC van vorig jaar (865 5G). Hij is nu in de aanbieding voor €399,90 (normaal €599,90). Deze aanbieding geldt nog tot en met 28 februari. Als je student bent, kan je nog 5% extra korting krijgen. Hier is de link: https://buy.realme.com/eu/goods/136?id=418

Dit is het updatebeleid van Realme:
(Gekopieerd van P3TER_)
Realme heeft als updatebeleid het volgende:
-1 Android upgrade voor alle telefoons.
-2 Android upgrades voor telefoons uit de Pro-series en X-series. (Ook de Realme X50)
-24 maanden beveiligingsupdates. Elke maand in de eerste 6 maanden en elke twee maanden in de maanden 7-24.

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:13
Jotyjo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:49:
Je zou nog kunnen kijken naar de Realme X50 Pro 5G. Deze telefoon heeft de high end Snapdragon SoC van vorig jaar (865 5G). Hij is nu in de aanbieding voor €399,90 (normaal €599,90). Deze aanbieding geldt nog tot en met 28 februari. Als je student bent, kan je nog 5% extra korting krijgen. Hier is de link: https://buy.realme.com/eu/goods/136?id=418

Dit is het updatebeleid van Realme:
(Gekopieerd van P3TER_)
Realme heeft als updatebeleid het volgende:
-1 Android upgrade voor alle telefoons.
-2 Android upgrades voor telefoons uit de Pro-series en X-series. (Ook de Realme X50)
-24 maanden beveiligingsupdates. Elke maand in de eerste 6 maanden en elke twee maanden in de maanden 7-24.
Jammer dat er geen voorraad meer is via Realme webshop. Geweldige phone voor die prijs!

• Musketeers
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06 00:30
Als je lang en snel updates wilt ontvangen zit je bij de Pixel lijn van Google goed. Zeker als je van een iPhone 8 komt. De OnePlus Nord is nogal groot.

Grootste minpunt van de Pixel 4A is het feit dat ie geen 5G en geen 120Hz scherm heeft.

Als je dat allemaal geen probleem vindt denk ik dat de Pixel 4A erg geschikt voor je is.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont. Maar als je dichtbij Duitsland woont kun je de telefoon beter daar halen. Daar kost ie 349.

• Musketeers
En je kunt dan eventueel ook 50 bij leggen en 5G en een betere camera te krijgen. Voor de Pixel 4A 5G. In het forum in dit linkje kun je manieren vinden om de telefoon naar Nederland gestuurd te krijgen. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1951238

• Musketeers
399 euro voor een Pixel 4A 5G lijkt me een hele goede deal. Kost in Nederland namelijk 500 euro. :)

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 21:59
Iemand enig idee of de truc met 5x een 0 invullen bij de postcode nog werkt?
Bij Mediamarkt.de nu 345 euro, kun je alleen geen land opgeven.

Of is het handiger om de Pixel 4A 349 euro gewoon bij FNAC te kopen?
Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:13:
Snelheid en een groot scherm.
Zeer goed update beleid.
Ik wens geen 300 euro te spenderen aan de toestel die binnen 1 jaar of 2 jaar geen updates meer krijgt en ik weeral een andere mag kopen.
Rond de 400 euro
Is bedoeld voor werk en privé.
Internetten en mailen moet vlot gaan en vooral ook Android auto of carplay
Ik kom van de Iphone 8 maar na 4 jaar was die bijna op.ik had het ook een beetje gehad met het klein scherm ervan.
Anderzijds deed de iphone alles perfect wat ik ervan verlangde, snel en doeltreffend en een zeer goed update beleid.
De Oneplus Nord werkt prima met Dual Sim en kun je nog 2,5 jaar updates voor verwachten aangezien die een half jaar uit is. Heb die zelf met werk en prive sim gehad een tijdje.

Afhankelijk waar je woont en wat je prive telecom aanbieder heeft zou je een stuk duurder voor een iPhone 11/12 kunnen gaan met eSim, dan kan fysiek je werksim erbij. Heb je wel iPhone waar je tevreden over was.

Samsung heeft recent alle toestellen vanaf 2019 en nieuwer 4 jaar updates belooft, dus je zou bijvoorbeeld naar een A42 5G kunnen kijken, of de A52 die binnenkort zal verschijnen?

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Oneplus One still going stronk hier :) blijft geupdate worden.

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vandaag
Motorola Edge 5G Smartphone | 128 GB voor €300
https://next.ibood.com/nl...4/motorola-edge-5g-128-gb

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Emir55555
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 20:19
De oneplus 8, geweldige aanbieding bij amazon. Zit je wel tegen je budget aan maar het zou me niks verbazen als je hem nergens in de wereld goedkoper gaat vinden nu. (€401 op het moment van schrijven)

Let wel, heeft geen aanlsuiting voor oortjes en updates worden tot april 2023 gegarandeerd.
Verder krijg je een zeer premium telefoon voor heeeeeel weinig. En ja ik mag het oprecht zeggen, ik heb hem zelf ook. 😜
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee