Ik zoek een?
Een vlotte smartphone die alles doet wat ik verlang.
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Snelheid en een groot scherm.
Zeer goed update beleid.
Ik wens geen 300 euro te spenderen aan de toestel die binnen 1 jaar of 2 jaar geen updates meer krijgt en ik weeral een andere mag kopen.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is bedoeld voor werk en privé.
Internetten en mailen moet vlot gaan en vooral ook Android auto of carplay
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik kom van de Iphone 8 maar na 4 jaar was die bijna op.ik had het ook een beetje gehad met het klein scherm ervan.
Anderzijds deed de iphone alles perfect wat ik ervan verlangde, snel en doeltreffend en een zeer goed update beleid.
Van mijn baas heb ik nu de Samsung A20e gekregen maar dat is echt om te huilen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik twijfel tussen de Samsung A51, de Oneplus Nord N10
En msch ergens toch nog de Iphone SE overwegen maar dan heb ik natuurlijk weer het kleiner scherm.
Welke vragen heb je hier nog over?
[ meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i]
De oneplus nord n10 zou geen aansluiting voor oortjes hebben.
Een vlotte smartphone die alles doet wat ik verlang.
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Snelheid en een groot scherm.
Zeer goed update beleid.
Ik wens geen 300 euro te spenderen aan de toestel die binnen 1 jaar of 2 jaar geen updates meer krijgt en ik weeral een andere mag kopen.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is bedoeld voor werk en privé.
Internetten en mailen moet vlot gaan en vooral ook Android auto of carplay
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik kom van de Iphone 8 maar na 4 jaar was die bijna op.ik had het ook een beetje gehad met het klein scherm ervan.
Anderzijds deed de iphone alles perfect wat ik ervan verlangde, snel en doeltreffend en een zeer goed update beleid.
Van mijn baas heb ik nu de Samsung A20e gekregen maar dat is echt om te huilen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik twijfel tussen de Samsung A51, de Oneplus Nord N10
En msch ergens toch nog de Iphone SE overwegen maar dan heb ik natuurlijk weer het kleiner scherm.
Welke vragen heb je hier nog over?
[ meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i]
De oneplus nord n10 zou geen aansluiting voor oortjes hebben.