Ik heb effe search gebruikt om de artikelen over Asus moederbord P3B-F te vinden.
Het is zeker erg populaire moederbord!!!
Ik heb ook Asus P3B-F, maar met Pentium3 500 Mhz 100 FSB
(bios ver 1006) en dus het is wel tijd voor processor upgrade. 
Toen ik bijna al die berichten las, ben ik wel erg verbaasd
dat de moederbord toch hoger dan officiele Pentium 3 850 Mhz 100FSB aankan. 
Iemand heeft een P3B-F met maar liefst Pentium3 1 Ghz processor.... Daar (van 1 Ghz) was ik heel erg geschrokken, want daar had ik niet verwacht dat de moederbord P3B-F veel hoger zoals 1 Ghz aankan. Ik dacht dat ik even geflipt was.
Nu wil ik van iedereen, die P3B-F en P3 1 Ghz hebben weten: hebben jullie de processor overgeklokt? Zo niet, werkt het, is het stabiel, en hoe zit het met warmte? En welke FSB? Gebruik je 133 Mhz geheugen etc....
En aan degenen die (misschien toch
please!!!) hoger dan 1 Ghz en P3B-F hebben: Is het gelukt? Stabiel genoeg? Etc..
Is het overgeklokt? Welke FSB? en Geheugen??
Ik ben niet zo'n overklokker. Als het genoeg veilig is, hoop ik de processor van Pentium3 1 Ghz (133FSB) en Geheugen van 133 Mhz te gebruiken.
1 Ghz Wow...
PS: Oh ja, een paar dagen geleden las ik in de artikel over mini curus over multiplexer (of zoiets), maar helaas ben ik het kwijt
Ik heb het al via search gebruikt, maar noppes. Wie weet waar? Of jullie kunnen mij het erover vertellen.
Het is zeker erg populaire moederbord!!!
Ik heb ook Asus P3B-F, maar met Pentium3 500 Mhz 100 FSB
Toen ik bijna al die berichten las, ben ik wel erg verbaasd
Iemand heeft een P3B-F met maar liefst Pentium3 1 Ghz processor.... Daar (van 1 Ghz) was ik heel erg geschrokken, want daar had ik niet verwacht dat de moederbord P3B-F veel hoger zoals 1 Ghz aankan. Ik dacht dat ik even geflipt was.
Nu wil ik van iedereen, die P3B-F en P3 1 Ghz hebben weten: hebben jullie de processor overgeklokt? Zo niet, werkt het, is het stabiel, en hoe zit het met warmte? En welke FSB? Gebruik je 133 Mhz geheugen etc....
En aan degenen die (misschien toch
Is het overgeklokt? Welke FSB? en Geheugen??
Ik ben niet zo'n overklokker. Als het genoeg veilig is, hoop ik de processor van Pentium3 1 Ghz (133FSB) en Geheugen van 133 Mhz te gebruiken.
1 Ghz Wow...
PS: Oh ja, een paar dagen geleden las ik in de artikel over mini curus over multiplexer (of zoiets), maar helaas ben ik het kwijt