Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakblogs brengt me naar de Tweakers homepage.

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• EJlol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:12
https://tweakblogs.net/

Vroeger bracht me deze link naar een overzichtspagina van de blogs, maar nu brengt het me naar de Tweakers homepage :/.

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 12-06 22:40
Nergens last van hier, kom gewoon bij de blogs uit.

• wisselwerking
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08:39
Klopt. Ik kom ook gewoon bij de overzichtspagina uit.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• EJlol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:12
Vreemd, ik heb het ook alleen onder Firefox. Chrome doet het hier wel goed. Mogelijk een dns issue / cache issue aan mijn kant?

Edit: Cache clearen heeft geholpen. :)

[Voor 14% gewijzigd door EJlol op 17-02-2021 09:12]

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Er was laatst een ander DNS-dingetje met got.tweakers.net, probeer het eens met F12 open en "Disable cache" aangevinkt?

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:33

crisp

Devver

Pixelated

EJlol schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:11:
Vreemd, ik heb het ook alleen onder Firefox. Chrome doet het hier wel goed. Mogelijk een dns issue / cache issue aan mijn kant?
Je zou inderdaad eens kunnen proberen je cache te legen. Volgens mij is @Kees gisteren bezig geweest met zaken die dit tijdelijk zou kunnen hebben veroorzaakt. Sommige redirects worden echter ook door de browser gecached.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True