Toon posts:

Problemen met DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegevens
DVD: pioneer 106S (IDE)
op
Moederboard: ASUS CUV4X

In oktober vorig jaar heb ik een Pioneer 105s gekocht. Tot enkele maanden geleden werkte hij prima. Echter daarna floepte de computer uit als ik er een CD in stopte. Ik heb de Pioneer 105s teruggestuurd naar de leverancier. Omdat de 105s niet meer leverbaar was heb ik een 106s gekregen. Echter bij het het werken met deze DVD gaf hij precies dezelfde fout.
Ik heb 'm al als slave geinstalleerd, maar ook toen hetzelde probleem.

WIE KAN MIJ HELPEN, IK BEN TEN EINDE RAAD.

Verwijderd

Is je voeding wel krachtig genoeg??

Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd??

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dit lijkt echt op een voedingsprobleem. Zodra je cd gaat draaien trekt hij teveel stroom en slaat het systeem uit. Wat voor voeding heb je?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:31

SmidsY

hallo!?.............

heb je nog andere dingen aan je systeem toegevoegd nadien!? die ook stroom kunnen trekken.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

--> [forum=21] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

je hebt toch niet toevallig problemen met bepaalde "warez" dvd's?
en dan ook nog onder 2000? wat daar heeft de fabrikant (van die bepaalde dvd's) een oplossing voor

nee ik weet niet waar en ik weet ook niet hoeveel...

voor de rest, kijk idd ff naar de goede drivers, je stroomverbruik. Misschien zelfs wel een slecht contact op je moederbord met de ide kabel, you never know

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Pagina: 1