Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• baobao
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 17-02 03:08
Hallo!
Ik heb een Toshiba Tecra R950-19X en ik zou mijn grafische processor graag willen upgraden omdat ik bijvoorbeeld geen blender kan gebruiken, of nouja, de nieuwe blender 2.91.2 kan gebruiken, omdat het "GCN 1e generatie en nieuwer" vereist, so it kinda sucks...

Ik heb AMD Radeon HD 7570M, ik weet niet welke chips ik zal kopen voor mijn laptop, any recommendations welke decent is voor 2020/2021?

https://tweakers.net/i/P9TJn7T7jYciyzEu6IE9lMCjrXc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vNFuES4sO7LcKFxmG5xrTSd6.png?f=user_large

Thanks! :)

[Voor 168% gewijzigd door baobao op 17-02-2021 02:32]

Alle reacties

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:44

Snake

Los Angeles, CA, USA

Niet mogelijk. De GPU is gesoldeerd op het moederbord.

Als je Thunderbolt hebt is er misschien een mogelijkheid om een externe GPU te gebruiken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:46

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel. Slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True