Dynalink modem & W2K trubbles

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Windows 2000 geinstalleerd (naast NT4), modem (Dynalink 1456pl) werkt. (als LT modem)

Echter, na een keer verbinding te hebben gehad, wilde hij soms wel en soms niet meer inbellen.

Mijn simpele gedachte: Nieuwe driver. Deze gedownload van dynalink.nl. Installatie wil niet, ook niet na eerst verwijderen modem uit hardwareprofiel, en draaien LTREMOVE.exe. Er worden twee .inf bestandjes meegeleverd, maar met beide geen resultaat.

Zoeken op dynalink.nl (met werkende laptop, voor de bijdehandjes): De 1456pl modem gebruikt de standaard win2000 driver, waarbij de naam wordt weergegeven als LTmodem.
OK, standaard driver dus. Heb de wizard laten zoeken op de win2000 CD, maar geen modemdrivers gevonden. Krijg nu nota bene de standaard drivers niet geinstalleerd.

Iemand die mij in de goede richting kan leiden? Win2K opnieuw installeren heb ik niet echt veel zin in........ Bovendien: dan zit ik weer met het eerste probleem.

• php
  • Niet online
Overigens werkte alles wel in NT4, maar om onbekende oorzaak is die installatie om zeep (duurt meer dan uur om op te starten, reageert nergens op)

• php
  • Niet online
Niemand? :'(

Verwijderd

post het is in de windows operating systems, of software, krijg je meer replys...