Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Agenda spam/hacked

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Macy96
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 22-02 13:32
Goedemiddag,
Ik kreeg sinds vandaag in mijn agenda meldingen dat ik iets moest downloaden met een onbekend e-mail adres en constante meldingen. Nu heb ik dit uit de agenda verwijdert hopende het opgelost te hebben maar als ik bij instellingen naar agenda ga staat er een bedrag onder. Heeft dit iets te maken met de spam? Hoe moet ik nu verder? Er is gelukkig niks van mijn rekening af maar ik hoop niet dat dit nog gaat gebeuren. Graag zou ik meer willen weten over wat dit betekend. Alvast bedankt. (Zie bijlage)

Gr macy

Alle reacties

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10-06 07:35
Macy96 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:08:
Goedemiddag,
Ik kreeg sinds vandaag in mijn agenda meldingen dat ik iets moest downloaden met een onbekend e-mail adres en constante meldingen. Nu heb ik dit uit de agenda verwijdert hopende het opgelost te hebben maar als ik bij instellingen naar agenda ga staat er een bedrag onder. Heeft dit iets te maken met de spam? Hoe moet ik nu verder? Er is gelukkig niks van mijn rekening af maar ik hoop niet dat dit nog gaat gebeuren. Graag zou ik meer willen weten over wat dit betekend. Alvast bedankt. (Zie bijlage)
[Afbeelding]
Gr macy
Er staat toch bij: voorbeeld van regionotatie? Oftewel, de schrijfwijze van bepaalde zaken als data of valuta in de regio waarop je iPhone ingesteld staat. Daarbij, het is een getal dat bestaat uit opvolgende cijfers, dat is ook wel een beetje een weggevertje 😁

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True