Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sony WH-1000XM3 - Probleem met switch Mac en Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bobto
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 04-03 18:21
Mijn vraag
Ik heb vandaag mijn Sony WH-1000XM3 binnengekregen. Switchen tussen mijn Macbook Pro M1 en Samsung Galaxy S10e is nogal omslachtig. Als ik van laptop naar telefoon switch moet ik m'n koptelefoon uitzetten, m'n aan-knop daarna ingedrukt houden zodat ie in pairing mode komt en pas dan kan ik hem connecten met m'n telefoon. Andersom geldt hetzelfde. Dat zou volgens mij veel makkelijker moeten gaan. Weet iemand wat er misgaat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook Pro M1 en Samsung Galaxy S10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De koptelefoon 'vergeten' op beide apparaten en opnieuw verbinden

Beste antwoord (via Bobto op 17-02-2021 09:07)

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:41
Bobto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:09:
Dat zou volgens mij veel makkelijker moeten gaan. Weet iemand wat er misgaat?
Klopt. Met de WH-1000XM4 is dit wel mogelijk. Met de XM3 niet.

It's not a bug, it's a feature. :P Zo werkt het helaas en zover ik weet kan je er niks aan doen. Mocht dit belangrijk zijn en dit in de mogelijkheden behoor, breng de versie die je nu hebt terug en koop de nieuwe versie. Meer kan je eigenlijk niet doen, of mee leren leven om heel de tijd op deze manier te switchen.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:41
Bobto schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:09:
Dat zou volgens mij veel makkelijker moeten gaan. Weet iemand wat er misgaat?
Klopt. Met de WH-1000XM4 is dit wel mogelijk. Met de XM3 niet.

It's not a bug, it's a feature. :P Zo werkt het helaas en zover ik weet kan je er niks aan doen. Mocht dit belangrijk zijn en dit in de mogelijkheden behoor, breng de versie die je nu hebt terug en koop de nieuwe versie. Meer kan je eigenlijk niet doen, of mee leren leven om heel de tijd op deze manier te switchen.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

Palthe

Dat is inderdaad de enige manier. Deze koptelefoon, die ik overigens ook heb, ondersteunt maar 1 Bluetooth device waarmee gepaired kan worden.
Sony WH-1000XM4 kan dat wel, meerdere devices. Misschien had je die beter kunnen kiezen, dit is echt een bekend euvel van de vorige generaties.

• Bobto
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 04-03 18:21
Thanks voor de snelle reacties! Het is me de meer dan 100 euro extra niet waard, dus ik ga er gewoon mee leren leven. Er zijn ergere dingen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True