Blokker had de deuren maanden lang wagenwijd openstaan.
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
De Blokker is geen datingsite. Moet je echt nog vragen of dit niet klopt?
Adres is inderdaad gewoon spoofing.
Adres is inderdaad gewoon spoofing.
[Voor 19% gewijzigd door WEBGAMING op 16-02-2021 22:58]
Bekijk de headers eens van dat bericht, gok dat enkel 'from:' gevuld is met dat adres, de rest komt gewoon van een random/hijacked/spamserver.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je bedoelt dat er in de mail nog een link staat naar blokker.nl ? Dat is niet te zien in de screenshot.Ralfefernandes1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:46:
Voordat ik op een verdacht link klik, controleer ik altijd de echtheid van de e-mail.
Maar bij deze zie ik toch echt de domeinnaam van Blokker. Hoe kan dat?
Of doel je nu enkel op het adres van de afzender?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Omdat blokker.nl dmarc niet op reject heeft staan
https://mxtoolbox.com/Sup...3aBlokker.nl&run=toolpage
Je kunt dus een simpele envelope from spoofing doen en dan Komt die door (je client ziet de header.from)
https://mxtoolbox.com/Sup...3aBlokker.nl&run=toolpage
Je kunt dus een simpele envelope from spoofing doen en dan Komt die door (je client ziet de header.from)
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik heb al gekeken zoals je ziet in de screenshots. Ik zie alleen de e-mail van Blokker en niets anders!Xander schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:00:
[...]
Je bedoelt dat er in de mail nog een link staat naar blokker.nl ? Dat is niet te zien in de screenshot.
Of doel je nu enkel op het adres van de afzender?
Ja, nou, dat wordt in de andere reacties dus wel verklaard.Ralfefernandes1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Ik heb al gekeken zoals je ziet in de screenshots. Ik zie alleen de e-mail van Blokker en niets anders!
Maar je schreef ook, "voordat ik op een verdacht link klik". Welke link heb je het dan over? Als er in de mail frauduleuze links zouden staan, die wel naar het domein blokker.nl verwijzen, zou het een bijzonder verhaal worden.
[Voor 3% gewijzigd door Xander op 16-02-2021 23:52]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit is dus duidelijk spam of phishing ja. Laten we dat volk vooral niet meer aandacht geven dan nodig. Delete en vergeten 

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.