Toon posts:

Discord Telefoon Verificatie SMS probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Mijn vraag;

Bij het activeren van mijn telefoonnummer bij Discord loop ik tegen een probleem aan. Discord stuurt een SMS met verificatie-code, echter komt deze dus schijnbaar na een half uur tot een uur aan. Dit wist ik niet, dus heb diverse malen op de knop "send new verification code" geklikt, waardoor er dus met tussenposes variërend van een half uur tot uur nieuwe codes mijn kant op komen, resulterend in falende verificaties en frustratie. Heb een uur geleden voor het laatst een nieuwe code aangevraagd maar tot op heden helaas nog niets ontvangen.

Is het normaal dat je anno 2021 nog zo lang moet wachten op een automatisch gegenereerde verificatiecode?

EDIT: Ik heb er zelf nog even over nagedacht. Morgenvroeg zal ik het nogmaals proberen. Wellicht is de timer dan " gereset ". Doe maar op slot Modjes... 8)7

Relevante software en hardware die ik gebruik
Discord op mijn computer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google geeft mij zoekresultaten meer gericht op het inloggen met telefoonnummer, echter is dit niet mijn probleem. De Discord helpdesk heb ik gecontacteerd, maar nog geen reactie.

[Voor 8% gewijzigd door Ryzor op 16-02-2021 22:03]

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Alle reacties

• digidokter.net
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-03 15:38

digidokter.net

... en 'Niets' van 'Alles' LOL

(jarig!)
Uitnodiging discord tweakers op verkeerd account (bedrijfs) telefoonnr (prive) ingevoerd, nu zeggen de logins steeds na eenmalig sms gelukt, vervolg sms zeggen allemaal dat telefoon bestaat op ander account dat ik moet verwijderen(prive) U snap probleem bedrijfs en prive account verwisseld met maat 1 tel06.
Kunnen jullie mijn 2FT van de uitnodiging op bedrijfs=tweakersaccoutn verwijderen kan ik weer met juiste gegevens inloggen is tel ook beschikbaar+sms
MvG

[Voor 10% gewijzigd door digidokter.net op 07-07-2021 05:07]

Verstand van 'Alles' van 'Niets'

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee