Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

INdeling 24mm Dymo label lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bas_41
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
In de software van Dymo probeer ik een label te ontwerpen. Dit wil ik afdrukken op de standaard 24mm brede tape. Ik kan prima objecten aanmaken maar ik kan de hoogte hier niet van wijzigen. Zo probeer ik 2 teller objecten onder elkaar te plaatsen maar ik krijg ze alleen maar achter elkaar.
Het lijkt wel of de objecten standaard de hoogte van het label hebben en dat dit niet aangepast kan worden.

Ik gebruik de ontwerpsoftware van Dymo en probeer te printen met ene Labelwriter 450 DUO.

Op internet vind ik wel wat uitleg waarin ze aangeven dat je de objecten kunt verkleinen door een bovenhoek van het object vast te pakken, en dit dan kunt verslepen. In mijn geval lukt dit niet.

Ik vermoed dat dit komt omdat ik als label een "tape" heb geselecteerd. Een gewoon label is niet te vinden in het materiaal wat ik zoek, dus ik zoek eigenlijk een manier om hier omheen te werken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True