Vraag

• MvLindert
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 08-09 20:41
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een RTX 3060 Ti voor in mijn eerste en nieuwe pc. Ik wil graag deze kaart om dat de vorige generatie veel duurder is dan deze. Een andere optie is een RTX 3060 maar als de proformens van een lagere GPU beter bij mijn pc past wil ik wel naar een andere generatie of model kijken.

Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 500 tot 600 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet speciale voorkeuren voor merken.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Tot nu toe heb ik in mijn pc
- Ryzen 5 3600x (stokke cooler)
- MSI B450 tomahawkmax (ATX)
- NVMIm.2 1TB
De rest van mijn pc wil ik samen stellen op basis van mijn GPU

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

3600X kan makkelijk met RTX3060Ti

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:26
Dit klinkt misschien een beetje gek, maar de beste RTX 3060 is de versie die het snelst beschikbaar is. Deze kaarten zijn helaas erg populair bij miners.

• MvLindert
Dank jullie wel dit heeft zeker geholpen.

• MvLindert
Maar zou een 3070 dan ook werken of niet?

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:26
MvLindert schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:29:
Maar zou een 3070 dan ook werken of niet?
natuurlijk, maar niet voor jouw opgegeven budget
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee