Bediening koptelefoon JBL CLUB700bt via internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07-2024
Hallo,
Ben sinds enkele dagen de gelukkige eigenaar van een JBL CLUB 700BT koptelefoon inklusief wifi.
En o.m. Multi-point pairing.
Nu zou ik b.v. graag die Multi-point pairing volgen via internet, maar dat kan iig niet in de app 'My JBL Headphones'.
Nu zie ik deze koptelefoon in de Instellingen onder Bluetooth in mijn W10-laptop 2x vermeld, nl 1x als 'JBL CLUB 700BT' met een koptelefoon als pictogram en onderaan nog een keer met dezelfde aanduiding aangevuld met '-LE'.met een ander pictogram, zeg #2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihfWdIYC5kiQ0PeIJpv9I7xg3rk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/irLGMLas2BWom4aJB96TeE4H.jpg?f=user_large.

Heb geen andere handleiding kunnen vinden dan deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9Y9qywOaVgiDYjYDP2AVVsnxAE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8V1XuwUVQApU0JeFlASfVrRy.jpg?f=user_large
welke ik vond in de doos.
De afbeelding toont de koptelefoon met daarnaast rechthoekige figuren, die lijken op schermen, welke ik niet terugvind in de app
Wel staat rechts bovenin de afbeelding pictogram #2??

Vraag me af of ik daar iets mee kan.

De klantenservice van JBL kon me niet helpen en ik kan het natuurlijk ook niet b.v. in de Mediamarkt vragen.
Wie??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die rechthoekige schermen zijn een smartphone (links) en een tablet (rechts). Is puur ter illustratie. Het pictogram rechtsboven geeft simpelweg aan dat het met een tablet of smartphone.

En een app kun je niet volgen via internet. Bluetooth pairing ook niet.

Wat je op je scherm ziet is dat een bluetooth device (je hoofdtelefoon) herkend en gekoppeld is (maar nog niet verbonden).

Multipoint betekent niks meer of minder dan dat een koptelefoon meerdere BT verbindingen tegelijk kan hebben. Dus tegelijk aan je laptop en smartphone of tablet ofzo. Ik gok dat het in jouw geval max twee apparaten tegelijkertijd verbonden is. Koppelen, dus bekend maken bij een device, kan op vele devices.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
Om misverstand te voorkomen: het schakelen van de koptelefoon tussen laptop, iphone, ipad en mijn LG OLED-tv gaat prima.
Moet echter stuk voor stuk; zou dat b.v. graag doen in de app op mijn iphone, maar begrijp wel ongeveer, dat dat niet kan.

Ben wel zeer benieuwd naar de verschillende betekenissen van de twee vermeldingen van mijn koptelefoon onder W10 Bluetooth Instellingen:
1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlap9r4B9sT29kFKwn16yzLjDdA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SzaXaVy7xX1GHdagomZy18gM.jpg?f=user_large

en
2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihfWdIYC5kiQ0PeIJpv9I7xg3rk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/irLGMLas2BWom4aJB96TeE4H.jpg?f=user_large
(onderste item).

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
Ik gebruik mijn koptelefoon meestal om youtube-video’s op mijn iphone SE (2020), die is gekoppeld met bluetooth, te beluisteren.
Om de paar dagen hoor ik een geluid in de telefoon, welke vervolgens (helemaal) uitschakelt.
De video op de iphone stopt dan.
Vervolgens kan ik alles weer gewoon opstarten.
Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:52
ceesvb schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:36:
......
Ben wel zeer benieuwd naar de verschillende betekenissen van de twee vermeldingen van mijn koptelefoon onder W10 Bluetooth Instellingen:
.....
De LE variant is de koppeling die met Bluetooth LE audio werkt.
Meer daarover hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
@Masimo Masimo
Interessant!! Thx
Pagina: 1