Toon posts:

Bediening koptelefoon JBL CLUB700bt via internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ceesvb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-05 19:11
Hallo,
Ben sinds enkele dagen de gelukkige eigenaar van een JBL CLUB 700BT koptelefoon inklusief wifi.
En o.m. Multi-point pairing.
Nu zou ik b.v. graag die Multi-point pairing volgen via internet, maar dat kan iig niet in de app 'My JBL Headphones'.
Nu zie ik deze koptelefoon in de Instellingen onder Bluetooth in mijn W10-laptop 2x vermeld, nl 1x als 'JBL CLUB 700BT' met een koptelefoon als pictogram en onderaan nog een keer met dezelfde aanduiding aangevuld met '-LE'.met een ander pictogram, zeg #2.
.

Heb geen andere handleiding kunnen vinden dan deze afbeelding:

welke ik vond in de doos.
De afbeelding toont de koptelefoon met daarnaast rechthoekige figuren, die lijken op schermen, welke ik niet terugvind in de app
Wel staat rechts bovenin de afbeelding pictogram #2??

Vraag me af of ik daar iets mee kan.

De klantenservice van JBL kon me niet helpen en ik kan het natuurlijk ook niet b.v. in de Mediamarkt vragen.
Wie??

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die rechthoekige schermen zijn een smartphone (links) en een tablet (rechts). Is puur ter illustratie. Het pictogram rechtsboven geeft simpelweg aan dat het met een tablet of smartphone.

En een app kun je niet volgen via internet. Bluetooth pairing ook niet.

Wat je op je scherm ziet is dat een bluetooth device (je hoofdtelefoon) herkend en gekoppeld is (maar nog niet verbonden).

Multipoint betekent niks meer of minder dan dat een koptelefoon meerdere BT verbindingen tegelijk kan hebben. Dus tegelijk aan je laptop en smartphone of tablet ofzo. Ik gok dat het in jouw geval max twee apparaten tegelijkertijd verbonden is. Koppelen, dus bekend maken bij een device, kan op vele devices.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ceesvb
Om misverstand te voorkomen: het schakelen van de koptelefoon tussen laptop, iphone, ipad en mijn LG OLED-tv gaat prima.
Moet echter stuk voor stuk; zou dat b.v. graag doen in de app op mijn iphone, maar begrijp wel ongeveer, dat dat niet kan.

Ben wel zeer benieuwd naar de verschillende betekenissen van de twee vermeldingen van mijn koptelefoon onder W10 Bluetooth Instellingen:
1

en
2

(onderste item).

??

• ceesvb
Ik gebruik mijn koptelefoon meestal om youtube-video’s op mijn iphone SE (2020), die is gekoppeld met bluetooth, te beluisteren.
Om de paar dagen hoor ik een geluid in de telefoon, welke vervolgens (helemaal) uitschakelt.
De video op de iphone stopt dan.
Vervolgens kan ik alles weer gewoon opstarten.
Heeft iemand een idee??

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 22:11
ceesvb schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:36:
......
Ben wel zeer benieuwd naar de verschillende betekenissen van de twee vermeldingen van mijn koptelefoon onder W10 Bluetooth Instellingen:
.....
De LE variant is de koppeling die met Bluetooth LE audio werkt.
Meer daarover hier.

• ceesvb
@Masimo Masimo
Interessant!! Thx
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee