Mijn vraag
Vorige week Woe (10-02-2021) voor €80 een Asus ROG Strix GTX 1080 Ti OC gekocht op Marktplaats.
Problemen waren al bekend, prijs is er ook naar. Garantie is ook verlopen.
Echter heb ik naar mijn weten alles geprobeerd, maar niks werkt.
Wie o Wie kan mij helpen? Of kan ik de kaart het beste verkopen en er iets anders voor terug kopen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 5 2600
2x4GB en 2x8GB RAM
Asus ROG Strix GTX 1080 Ti
Asus B450-F Gaming
Windows 10 Pro 64 Bit
Gigabyte GP-P750GM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kaart gedemonteerd om te kijken of er onderhuids wat mis is. Niks geks te vinden.
Volledige schone installatie Windows 10 Pro 64 Bit - Helpt niet.
I.p.v. 1 voeding kabel met "Piggy" kabel, 2 losse voeding kabels naar de videokaart gelegd, helpt niet.
BIOS Re-Flashen, helpt niet.
Memory en Core underclocken, helpt niet.
Contact gehad met Asus, zij zeiden dat de garantie was verlopen en de reparatie gaat via de winkel waar de kaart is gekocht. Echter reageert de verkoper niet op Marktplaats voor waar de kaart is aangekocht.
Vorige week Woe (10-02-2021) voor €80 een Asus ROG Strix GTX 1080 Ti OC gekocht op Marktplaats.
Problemen waren al bekend, prijs is er ook naar. Garantie is ook verlopen.
Echter heb ik naar mijn weten alles geprobeerd, maar niks werkt.
Wie o Wie kan mij helpen? Of kan ik de kaart het beste verkopen en er iets anders voor terug kopen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 5 2600
2x4GB en 2x8GB RAM
Asus ROG Strix GTX 1080 Ti
Asus B450-F Gaming
Windows 10 Pro 64 Bit
Gigabyte GP-P750GM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kaart gedemonteerd om te kijken of er onderhuids wat mis is. Niks geks te vinden.
Volledige schone installatie Windows 10 Pro 64 Bit - Helpt niet.
I.p.v. 1 voeding kabel met "Piggy" kabel, 2 losse voeding kabels naar de videokaart gelegd, helpt niet.
BIOS Re-Flashen, helpt niet.
Memory en Core underclocken, helpt niet.
Contact gehad met Asus, zij zeiden dat de garantie was verlopen en de reparatie gaat via de winkel waar de kaart is gekocht. Echter reageert de verkoper niet op Marktplaats voor waar de kaart is aangekocht.