Hoi!
Ik ben op zoek naar een iets stevigere 15" laptop die wel een tijdje meegaat op de batterij
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral licht administratie werk en werken op een remote desktop. Soms fotobewerking (fotoboeken)
Wat is je budget?
Zo tussen de 800 en 900 euro is wel de max.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat overal mee naar toe. Gewicht niet heel belangrijk, accuduur wel. En hij moet wel een beetje tegen een stootje kunnen, al gaat ie in een padded rugzak. Liever geen geheel plastic laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb gekeken naar verschillende Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 laptops en de Acer Swift 3 SF314-42-R1B6.
Beide lijken wel goed, maar het lukt niet echt om de knoop door te hakken.
16gb memory lijkt mij wel future proof
500gb opslag is wel het minimale wat nodig is.
Edit:// was bezig met toevoegen van laptops aan post toen ik op enter drukte. met wijzigen kan ik ze niet meer toevoegen...
Ik ben op zoek naar een iets stevigere 15" laptop die wel een tijdje meegaat op de batterij
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral licht administratie werk en werken op een remote desktop. Soms fotobewerking (fotoboeken)
Wat is je budget?
Zo tussen de 800 en 900 euro is wel de max.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat overal mee naar toe. Gewicht niet heel belangrijk, accuduur wel. En hij moet wel een beetje tegen een stootje kunnen, al gaat ie in een padded rugzak. Liever geen geheel plastic laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb gekeken naar verschillende Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 laptops en de Acer Swift 3 SF314-42-R1B6.
Beide lijken wel goed, maar het lukt niet echt om de knoop door te hakken.
16gb memory lijkt mij wel future proof
500gb opslag is wel het minimale wat nodig is.
Edit:// was bezig met toevoegen van laptops aan post toen ik op enter drukte. met wijzigen kan ik ze niet meer toevoegen...
[Voor 6% gewijzigd door Fiets op 16-02-2021 11:44]
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...