Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

De Perfecte MMO Muis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• xone1988
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14-03 00:19
Beste Mensen.

Na uren op google en youtube op zoek naar de perfecte gaming muis ben ik nu toch hier beland.
Ik hoop dat iemand nog een goeie tip voor me heeft.

Ik heb grote maar vooral ook brede handen, en ik merk dat niet elke muis hier geschikt voor is.
Het is mij daarom ook nog niet gelukt de perfecte muis te vinden, zojuist nog de Logi g502 hero geprobeerd maar deze is niet breed genoeg, mijn ringvinger en pink passen totaal niet op of om de muis.

Ik gebruik op dit moment een Logi Mx master 3 , echt een geweldig ding, maar te weinig knopjes om een MMO mee te spelen.

Tips zijn dus welkom. met of zonder draad, prijs tot 150 euro.

Thnx _/-\o_ _/-\o_

Alle reacties

• Caspooky
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-06 02:43
De Logitech G600 is misschien een goede optie voor jou. Genoeg knoppen! Ik weet niet hoe groot groot is, maar de extra derde knop bovenop kan wellicht prettig zijn.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True