Ben er dus net achter gekomen : Had ineens last van spierkrampen (tenniselleboog) , na te gaan kayaken vandaag niks meer van gevoeld . Bij m'n broer wat gesurft , niks voor . Ik leg me hand op me Logitech Mouseman Optical , surf voor 2 minuten .... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWW , spierpijn
. Waarom ? Weet ik niet , 2 maand no problemo . Heb em wel intensief gebruikt de laatste tijd maar met andere muizen heb ek ut niet . Dus : ik vin ut een kutmuis en nu moet ek weer geld besteden aan een nieuwe verdomme !
Euh ja, lekker nuttig, de mouseman is ook niet bedoeld voor kleine handen... Koop dan een optical wheelmouse... Die is veel kleiner en platter. Misschien dat dat je probleem is? Dit ligt toch niet aan Logitech? Die kunnen niet met iedereen rekening houden...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat is nou de informatieve waarde van dit topic
20*350ZO45°
Heb hier die cordless desktop pro met een cordless mouseman. Nou, geen problemen hoor. Werkt een stuk beter dan die 'platte' muizen omdat m'n spaakbeen (die aan de binnenkant) niet meer hoeft te draaien.
Hij zegt toch dat hij de Logitech blahblah niet aan zou raden? Weten wij weer wat we niet moeten kopen. Je kunt té bijdehand zijn hoorOp dinsdag 14 augustus 2001 21:01 schreef RDK_NL het volgende:
Wat is nou de informatieve waarde van dit topic
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik vind de mouseman ook veel fijner, is veel ergonomischer dan de pilot mouse, maar goed, als je linkshandig bent heb je dikke pech, of is er al een linkshandige versie?Op dinsdag 14 augustus 2001 21:02 schreef Sick_Nick het volgende:
Heb hier die cordless desktop pro met een cordless mouseman. Nou, geen problemen hoor. Werkt een stuk beter dan die 'platte' muizen omdat m'n spaakbeen (die aan de binnenkant) niet meer hoeft te draaien.
Anyway, denk niet dat dit topic lang open gaat blijven...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vast niet 
En er is geloof ik geen links handige versie. Heb niks kunnen vinden op de site van logitech.
En er is geloof ik geen links handige versie. Heb niks kunnen vinden op de site van logitech.
Mag ik effe nog melden dat ik er dus 2 maanden geen problemen mee heb gehad . En ojah , ik heb ERG grote handen . Vooral lange vingers . Een gewone muis vindt ik niet lekker omdat m'n hand dan gewoon er met bijna enkel de vingers op ligt .
en heb je ook pics van die carbon mod ??????
Wat een onzintopic... het hangt toch van jou handen af welke muis jij fijner vindt om te gebruiken. Als het nou een vierkante muis was (zoals oude Genius muizen
) kon ik me er nog wat bij voorstellen maar dit.. Neuh, koop dan gewoon een andere muis
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
vette bullshit man , je handen zijn gewoon versleten door teveel..........eeeh eeh eenzaam zijn
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
hijs zeker ook doof nu...
[offtopic I know...]
[offtopic I know...]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Op woensdag 15 augustus 2001 22:12 schreef Theuno het volgende:
[offtopic I know...]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dus moet hij hier wel posten om de reakties te lezen, hij kan het anders niet horen....Op woensdag 15 augustus 2001 22:12 schreef Theuno het volgende:
[offtopic I know...]
Sorry.
Het LED-je van zn HD activiteit heeft hem nu ook blind gemaakt
Die is ook zo lekker geupdate.Op dinsdag 14 augustus 2001 21:08 schreef Sick_Nick het volgende:
Vast niet
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Lekker dier ben je wel hoor ... klagen over logitech .. Koop dan een nog groter aanvoelende Microshucks muis ofzo.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Niet geschikt voor kleine handen ?? Ik heb nou niet echt grote handen, en ik doe ook alles met een Logitech Mouseman. Wat een ZWAAR fijne muis is dat, in tegenstelling tot die Logitech Pilot Mouse+ die ik ooit had. Ik was helemaal into Microsoft IntelliOp dinsdag 14 augustus 2001 20:59 schreef Grrrrrene het volgende:
Euh ja, lekker nuttig, de mouseman is ook niet bedoeld voor kleine handen... Koop dan een optical wheelmouse... Die is veel kleiner en platter. Misschien dat dat je probleem is?
muizen, maar de Mouseman is toch echt wel de fijnste muis die ik ooit gehad heb. Wat ligt dat ding LEKKER in de hand zeg.
Pagina: 1