Ik zoek een?
Review uit deze community op de build die ik (al een tijdje) aan het samenstellen ben. Ik wil graag weten of de PSU voldoende vermogen heeft. Tevens advies op deze lijst t.a.v. componenten met een betere prijs/kwaliteit verhouding of een lagere prijs gerealiseerd kan worden.
Wat is je budget?
Geen vast budget, maar als in deze lijst componenten met een betere prijs/kwaliteit verhouding of een lagere prijs gerealiseerd kan worden, dan zou dat zeer fijn zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In een Node605, in de woonkamer, als (HTPC) voor 4k gaming 60fps en audio/video content.
De componenten die op 0 EUR staan heb ik al. Bij Dustinhome geven ze aan dat de videokaart in April wordt geleverd en die heb ik in januari 'gekocht'.
Vriendelijk bedankt voor het meedenken!
Review uit deze community op de build die ik (al een tijdje) aan het samenstellen ben. Ik wil graag weten of de PSU voldoende vermogen heeft. Tevens advies op deze lijst t.a.v. componenten met een betere prijs/kwaliteit verhouding of een lagere prijs gerealiseerd kan worden.
Wat is je budget?
Geen vast budget, maar als in deze lijst componenten met een betere prijs/kwaliteit verhouding of een lagere prijs gerealiseerd kan worden, dan zou dat zeer fijn zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In een Node605, in de woonkamer, als (HTPC) voor 4k gaming 60fps en audio/video content.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 135,78 | € 135,78 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z490 Gaming X | € 158,97 | € 158,97 |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming | € 906,90- | € 906,90- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 605 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 24,10 | € 24,10 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4R | € 0, | € 0, |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Solid state drives | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | € 0, | € 0, |
| Totaal | € 1345,70 | |||
De componenten die op 0 EUR staan heb ik al. Bij Dustinhome geven ze aan dat de videokaart in April wordt geleverd en die heb ik in januari 'gekocht'.
Vriendelijk bedankt voor het meedenken!
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
:strip_exif()/f/image/XzG4SzYIx1JfI7okgXcT91R7.jpg?f=fotoalbum_large)