Toon posts:

[forum] Duidelijkere visuele indicatie bij plaatsen TR

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:34

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als moderator zie ik zó vaak dat men per ongeluk een topicreport plaatst in plaats van een normale reactie. Het valt daarbij blijkbaar niet op dat de reactie die eigenlijk gequoot dient te worden mist in het tekstvak.

Ik zou daarom graag zien dat er een duidelijke indicatie komt dat men een topicreport aan het plaatsen is. Misschien een placeholder op de textarea met iets als "Typ hier je feedback. Neem daarbij bovenstaande punten in acht."

Ik heb zelf een custom css rule die het hele vlak rood kleurt, maar dat past vast niet helemaal in het design :P Blijkbaar is die van zichzelf al rood. Heel apart dat men dat niet doorheeft. Dan gaat de placeholder ook niet veel uithalen vrees ik.

Dan moet er misschien nagedacht worden over of die hele rapporteer-knop dan niet op een andere plek moet staan? We kunnen eerst een poging wagen met de placeholder en evalueren of het daarmee minder wordt...

[Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2021 08:45]

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

+1, ik zie het ook regelmatig gebeuren :).

Cunning linguist.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Daar hebben we het duimpje voor, he ;)

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

DropjesLover

Dit dus ->

Maar een TR textvlak is rood in plaats van wit, dat valt toch al redelijk op zou je denken?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
DropjesLover schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:34:
Maar een TR textvlak is rood in plaats van wit, dat valt toch al redelijk op zou je denken?
Oh is dat al zo? Ik dacht dat ik daar een css rule voor had.

. edit: ah je hebt gelijk. Die heb ik denk ik dan weggehaald nadat hij vanuit t.net zelf rood is gemaakt.

[Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2021 08:42]

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-03 18:50
klopt.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:59
Als iemand die nét deze fout heeft gemaakt kan ik zeggen dat ik blijkbaar niet reageer op dat het tekstvlak rood is. Het probleem is dat ik denk ik óók niet stil zou staan bij tekst als "Typ hier je feedback. Neem daarbij bovenstaande punten in acht." want je verwacht dat er tekst hoort te staan (in gedachten ben je nou eenmaal aan het quoten ;) )

Mij overkwam dit vooral omdat de rapporteer-button dicht bij de quote-button zit (en op mijn iPhone klikte ik nét te snel op "OK" in de dropdown - vlak voor hij op quote kwam en dus technisch gezien nog op rapporteer stond).
Is het een idee om de rapporteer-button buiten de dropdown te halen? Of een aparte "sectie" met een divider ertussen oid?

Edit: In dit geval had ik ook door dat ik per ongeluk deze fout maakte (tweemaal, want teruggaan en opnieuw versturen is lekker simpel als je de eerste keer je reactie niet ziet verschijnen :+). Helaas kan je een report niet terugtrekken dus leek mij de beste oplossing een TR aanmaken met "sorry, dat moest geen TR zijn". Dit moet toch ook beter kunnen denk ik?

[Voor 16% gewijzigd door Merethil op 16-02-2021 08:50]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
Eenvoudige oplossing: verplaats Rapporteer en zet het niet naast Quote? Zet het links van Bekijk?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Martinusz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:43:
Eenvoudige oplossing: verplaats Rapporteer en zet het niet naast Quote? Zet het links van Bekijk?
Volgorde van die links veranderen is een recept voor gezeur; been there, done it, had to change it back... ;)

Intentionally left blank

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Maak dan een topicreport aan.

:P
crisp schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:45:
[...]

Volgorde van die links veranderen is een recept voor gezeur; been there, done it, had to change it back... ;)
Het geklaag na veranderingen is niet van de lucht, we blijven nerds Tweakers, maar dit lijkt me toch inderdaad een eenvoudige oplossing.

[Voor 47% gewijzigd door CodeCaster op 16-02-2021 08:50]

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een TR is meestal vrij kort lijkt me. Een of twee zinnen is genoeg. Een reactie is meestal langer. Je zou voor TR's ook kunnen valideren op de invoer. Kijk naar aantal woorden, aantal leestekens, gebruik van tags. Daar valt vast wel uit op te maken of iets naar waarschijnlijkheid als een TR of een gewone reactie is bedoeld.
Wil je een ballpark figure, laat dan jullie analytics mensen even wat van dergelijke stats over TR's en gewone posts maken, dan weet je ook waar je in de basis qua validatie naar zou moeten kijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-03 09:00

snmght

imho dan he

Als je nou een radio button vereist (met als optie 'anders', voor het gemak) waarin je de reden van het rapporteren opgeeft? Zoals op de man, offtopic, nsfw, vul maar in.

Als je niet kunt 'plaatsen' zonder een keuze op te geven gaat er ongetwijfeld een belletje rinkelen.

WZAWZ een fucking farce

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Het gaat niet heel veel helpen dat rode vakje als de rest er uit ziet als een reply scherm

- smilies er onder
- UBB code editor er bij
- reacties uit het topic er onder
- "Verstuur" "Toon voorbeeld" exact hetzelfde

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Ik weet niet of dat op dezelfde manier geïnterpreteerd wordt door degenen die hier iets voor moeten gaan ontwikkelen, dus ik neem het zekere voor het onzekere.

Cunning linguist.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Is een placeholder tekst in het textarea misschien een optie?

La Batterie des Hommes sans Peur

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Merethil schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:43:
[...]
Helaas kan je een report niet terugtrekken dus leek mij de beste oplossing een TR aanmaken met "sorry, dat moest geen TR zijn". Dit moet toch ook beter kunnen denk ik?
offtopic:
Voor mezelf sprekend: neuh dat is wel genoeg.

Ik zou het vervelender vinden als een TR opeens weer verdwijnt, dan ga ik twijfelen of ik niet verkeerd klikte, ga ik zoeken wat er aan de hand kan zijn, etc. 'Sorry' zien en de TR's afhandelen is makkelijker. :)
XWB schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 00:54:
Is een placeholder tekst in het textarea misschien een optie?
Tekst die weggaat zodra je klikt leest 'niemand'. Maar misschien een korte tekst a la 'Ik wil deze post melden aan de moderators omdat...'
KelvinX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:17:
Het gaat niet heel veel helpen dat rode vakje als de rest er uit ziet als een reply scherm

- smilies er onder
- UBB code editor er bij
- reacties uit het topic er onder
- "Verstuur" "Toon voorbeeld" exact hetzelfde
Daar valt inderdaad misschien wat te winnen. Smilies / RML weg, geen 'verstuur' maar 'Geef opmerking aan alleen mods'. Of iets korters :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Zou een pop-up ipv een nieuw venster geen idee zijn? Gewoon iets heel anders dan een quote.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bart ® schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Ik weet niet of dat op dezelfde manier geïnterpreteerd wordt door degenen die hier iets voor moeten gaan ontwikkelen, dus ik neem het zekere voor het onzekere.
Zie Meest gewaardeerde feature requests.

[Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2021 09:30]

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:59
F_J_K schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:47:
[...]

[ot]Voor mezelf sprekend: neuh dat is wel genoeg.

Ik zou het vervelender vinden als een TR opeens weer verdwijnt, dan ga ik twijfelen of ik niet verkeerd klikte, ga ik zoeken wat er aan de hand kan zijn, etc. 'Sorry' zien en de TR's afhandelen is makkelijker. :)
Ik heb hier nog even over zitten denken; terugtrekken/intrekken zou natuurlijk niet hoeven betekenen dat je het topicreport direct laat verdwijnen. Maak er een aparte status van, eventueel met reden van intrekken van gebruiker erbij.

Sowieso maak ik soms wel expres een topicreport aan (en ben ik niet per ongeluk aanstichter van een topic als dit :+) en heb dan het gevoel dat je bericht in Limbo zit. Je merkt alleen aan het rode handje dat er iets nog niet is afgehandeld, maar je ziet niet exact wat en sinds wanneer.

Naar mijn mening zou het niet onhandig zijn een soort overzicht te hebben; ook voor de wat actievere gebruiker die probeert de mods te helpen lijkt me dat duidelijker want je kan zelf zien wat je hebt ingeschoten en als de persoon/personen het probleem heeft/hebben opgelost voor een mod langskomt kan je het dan zelf weer uit de queue halen (met reden).

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:35

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Misschien is het een idee om dit tekstvak opvallender te maken?

Nu valt het namelijk totaal niet op imho (let niet op de custom css, die volgt grotendeels de reguliere kleuren)

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan
Російський військовий корабель, іди на хуй

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
.edit: oh wacht dit is een heel ander topic ;)

Denk niet dat het veel uitmaakt. In het gewone reactiescherm staat daar een rood tekstvak als topicwaarschuwing, maar dat mag ook niet veel baten.

[Voor 123% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2021 14:58]

• Bas170

Bas170

Sir Miss-a-Lot

.oisyn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:56:
Ja maar dat is dus je custom css. Normaal is dat vlak lichtrood namelijk.
Even getest (ik mag nu op zoek naar een blindengeleidehond, bedankt hoor :( :+ )

Ook zonder custom css valt die tekst niet op:

Voor de duidelijkheid, dit is de tekst boven het rode vlak

[Voor 8% gewijzigd door Bas170 op 25-02-2021 14:59]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja had mijn post al geedit, ik dacht even dat het over iets heel anders ging :P

• Bas170

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Tbh, dat vlak is wel heel zachtroze.

Maar wat ik bedoelde is ruwweg van dit:

naar zoiets:

Dan zijn er misschien iets meer indicaties dat dit geen standaard reactieveld is :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Interessant topic, en om hier even op in te haken:
.oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:24:
[...]
Blijkbaar is die van zichzelf al rood. Heel apart dat men dat niet doorheeft.
Stel dat je op een willekeurige website zit, die je misschien niet heel goed kent, en je hebt daar een tekstvak die een kleurtje is, zonder dat erbij vermeldt wordt wat dat kleurtje precies inhoudt. Dan is het toch niet zo gek dat dat niet opvalt, of beter gezegd: dat mensen niet doorhebben dat dat iets bijzonders betekent?

Natuurlijk staat erboven een 'Let op', maar zoals ik gisteren tijdens een usability test op werk ook weer merkte: mensen hebben een bepaald doel voor ogen en gaan direct voor hetgeen wat dat dat doel helpt voltooien: in dit geval het tekstvak. Dus al die uitleg erboven wordt door het gros van de mensen waarschijnlijk direct overgeslagen.

Paar opties om te overwegen: zet een duidelijke melding (in bijvoorbeeld een kleurtje) direct boven de 'Verstuur'-knop. Of zet een placeholder-tekst in het tekstvlak. Iets als "Je bent nu een bericht aan het rapporteren. Was dit niet de bedoeling? Ga dan terug."

Maar er zou ook overwogen kunnen worden om het rapporteer-venster duidelijk anders te maken dan het normale reactiescherm. Bijvoorbeeld de smileys weglaten, het veld minder hoog maken, een duidelijke 'Rapporteer' titel direct boven het veld. Waardoor het visueel meer opvalt dat het afwijkt.

@Bas170 Dat soort 'Let op' teksten staan ook vaak zat boven normale reactievensters, dus daar zou ik zelf ook niet eens naar kijken, ook al valt 'ie meer op door het kleurtje. Zodra je denkt iets te weten of kennen, ga je het niet aandachtig meer lezen/controleren.

[Voor 8% gewijzigd door Hahn op 25-02-2021 15:15]

The devil is in the details.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Oh, en 'Verstuur report' als button zou ook ietsje kunnen helpen. Nu staat er 'Verstuur', wat precies hetzelfde is als bij een normale reactie plaatsen. Maak de button gelijk rood oid, en je verdubbelt je kansen ;)

[Voor 16% gewijzigd door Hahn op 25-02-2021 15:19]

The devil is in the details.

• Bas170

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:08:
Interessant topic, en om hier even op in te haken:
[...]
@Bas170 Dat soort 'Let op' teksten staan ook vaak zat boven normale reactievensters, dus daar zou ik zelf ook niet eens naar kijken, ook al valt 'ie meer op door het kleurtje. Zodra je denkt iets te weten of kennen, ga je het niet aandachtig meer lezen/controleren.
Goed punt, wellicht is het handig om dan een geheel andere kleur te gebruiken dan nu in Modbreaks of Topicwarnings gebruikt wordt

Of het gewoon op een andere manier oplossen :P

Misschien gewoon de achtergrond van de pagina veranderen naar een afbeelding van allemaal waarschuwingsborden, zoiets bijvoorbeeld:

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-03 18:32

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Dan denken ze dat een plaatje niet goed ingeladen is. :+

Het tekstvak was vroeger wit en hebben we een paar jaar geleden rood laten maken voor meer onderscheid. Op zich was dat al een verbetering, want in GC ging het aantal foute quotes zo wel omlaag. Denk dat het probleem komt door de mobiele drop-down. Rapporteer en Quote staan onder elkaar en op een telefoon is een fout zo gemaakt. @crisp Stond quote niet als eerste en rapporteer als laatste vroeger op mobiel? Je hebt het nu denk ik over de desktopvolgorde namelijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Señor Sjon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:20:
Dan denken ze dat een plaatje niet goed ingeladen is. :+

Het tekstvak was vroeger wit en hebben we een paar jaar geleden rood laten maken voor meer onderscheid. Op zich was dat al een verbetering, want in GC ging het aantal foute quotes zo wel omlaag. Denk dat het probleem komt door de mobiele drop-down. Rapporteer en Quote staan onder elkaar en op een telefoon is een fout zo gemaakt. @crisp Stond quote niet als eerste en rapporteer als laatste vroeger op mobiel? Je hebt het nu denk ik over de desktopvolgorde namelijk.
De desktopvolgorde dicteert ook de volgorde van de dropdown op mobiel. Daar is dus nooit een verschil in geweest.

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waar denk ik ook niet helemaal goed over nagedacht is, is het contrast die het roze vlak heeft (ik wil het niet eens rood noemen). Neem een ouder scherm of TN paneel en het verschil valt niet eens op.

Waar ook niet over is nagedacht, is fatsoenlijke usability voor anderen dan jezelf. Denk bijvoorbeeld aan de kleurenblinden. Hoe moeten die, met zo'n roze vlak, het verschil kunnen zien vergeleken met een normaal reageer veld? Voor mensen die geen rood kunnen zien, wordt het meer een grijstint. Dan is er een heel lichte kleur als achtergrond met rood als basis, wordt het voor hen lichtgrijs. Hoe is dat dan merkbaar anders dan wit van het reageerveld?

Het idee van @Hahn om de tekst op de knop te veranderen is zeker een goede. Ik zou er dan eerder "Rapport indienen" van maken, dan tekst met 'verstuur' er in, voor net dat beetje extra afwijking.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hero of Time schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:07:
Waar ook niet over is nagedacht, is fatsoenlijke usability voor anderen dan jezelf. Denk bijvoorbeeld aan de kleurenblinden. Hoe moeten die, met zo'n roze vlak, het verschil kunnen zien vergeleken met een normaal reageer veld? Voor mensen die geen rood kunnen zien, wordt het meer een grijstint.
Hoewel dat voor het algemene design zeker een belangrijk punt is, vind ik het hier een wat ondergeschikter argument. We zijn op zoek naar goed genoeg, niet per se naar perfect. Kleurenblindheid treft 1 op de 12 mannen (en veel minder bij vrouwen), waarbij het zich vaak ook nog eens pas op latere leeftijd ontwikkelt.

Het betreft hier simpelweg een visuele clou om potentiele fouten te voorkomen, die verder niet van belang is voor het gebruik van de site zelf. Als je met een simpele ingreep de meeste fouten kan voorkomen dan is dat al mooi meegenomen. Daar hoeft niet een kostbaar UX-designtraject aan vooraf te gaan. Laaghangend fruit dus :). Een methode die voor iedereen goed werkt behalve voor mensen met deze vorm van kleurenblindheid, stopt alsnog de meerderheid van de fouten. Het zou jammer zijn om die optie dan af te schieten omdat ie niet voor iedereen werkt.
Het idee van @Hahn om de tekst op de knop te veranderen is zeker een goede. Ik zou er dan eerder "Rapport indienen" van maken, dan tekst met 'verstuur' er in, voor net dat beetje extra afwijking.
Eens :)

[Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 28-02-2021 15:24]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Goede toegankelijkheid kenmerkt zich in onderscheid door kleur, vorm en textuur (digitaal zou ik hier dan 'tekst' van maken). Hier is tot dusver alleen voor het eerste gekozen wat blijkbaar niet afdoende is.

Ik kan me dan ook prima vinden in een oplossing waarbij we ook de vorm aanpassen (door bijvoorbeeld de smilies weg te laten en een placeholder-tekst te tonen) en de tekst op de submitknop aanpassen.

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

.oisyn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Hoewel dat voor het algemene design zeker een belangrijk punt is, vind ik het hier een wat ondergeschikter argument. We zijn op zoek naar goed genoeg, niet per se naar perfect. Kleurenblindheid treft 1 op de 12 mannen (en veel minder bij vrouwen), waarbij het zich vaak ook nog eens pas op latere leeftijd ontwikkelt.

Het betreft hier simpelweg een visuele clou om potentiele fouten te voorkomen, die verder niet van belang is voor het gebruik van de site zelf. Als je met een simpele ingreep de meeste fouten kan voorkomen dan is dat al mooi meegenomen. Daar hoeft niet een kostbaar UX-designtraject aan vooraf te gaan. Laaghangend fruit dus :). Een methode die voor iedereen goed werkt behalve voor mensen met deze vorm van kleurenblindheid, stopt alsnog de meerderheid van de fouten. Het zou jammer zijn om die optie dan af te schieten omdat ie niet voor iedereen werkt.
Zelfs voor mensen die niet kleurenblind zijn valt het gewoonweg niet op. Dat betekent dat het verre van een oplossing is. Het is niet eens laaghangend fruit dat geplukt is, het hangt er nog.

Ik zeg alleen maar, dat als er fatsoenlijk over nagedacht was, er ook nagedacht moet worden voor de visueel beperkten, kleurenblind of verder beperkt. IMO is dat met de huidige situatie niet het geval.

Dit topic bevestigd dat alleen maar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De submit button "Rapporteer Topic" maken in plaats van "Verstuur" zou ook een idee zijn.
Rapporteer en Quote niet zo dicht bij elkaar kan ook helpen.

[Voor 25% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-03-2021 14:08]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee