Toon posts:

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Luca12
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik zoek een? Upgrade voor mijn pc.

[b]Wat is je budget? Ongerveer 500Euro

[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee ik heb geen specifieke voorkeur.

[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn Pc specs
-240HZ monitor, vandaar dat ik graag betere prestaties zou willen zoals 160fps runnen .
-Videokaart nvidia GTX 1660TI 6gb
- processor AMD Ryzen 5 2600
- processor koeling Waterkoeling Coolermaster M
-Geheugen crucial 24GB DDR4 2400MHZ
-Moederbord Gigabyte A320M-DS2
-Voeding Coolermaster 700W 80+
-SSD 960GB

ik hoop dat jullie tips/upgrades hebben voor mijn pc.
Alvast bedankt.

[Voor 25% gewijzigd door Luca12 op 15-02-2021 20:31]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Verkopen en helemaal nieuw bouwen.
Met een Ryzen 2600 ga je geen 240 fps halen, al zet je de snelste videokaart erbij. 1660 Ti is te traag voor 240 fps.
Op een A320 bordje kan je nauwelijks upgraden en is het gebruikte geheugen traag.
Voeding is voor je huidige systeem al niet geschikt door de verouderde spanningsregeling.
Zoals je ziet moet je zoveel vervangen dat je net zo goed een compleet nieuw systeem kunt bouwen.

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-03 22:38
Eens met Uszka.
Je systeem is nu goed gebalanceerd maar zodra je een upgrade gaat maken zal de cpu of videokaart een bottleneck vormen en ga je die framerates niet halen.
Het beste wat je kan doen is je schijven + behuizing mee nemen en kijken naar een i5 10400f + rtx 3060/3060 ti als je de refresh rate goed wilt benutten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee