Mijn huidige laptop begint tegen zijn einde te lopen. Daarom wil ik nu een desoktop bouwen. Ik heb nog een Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI gevonden deze wil ik gebruiken totdat de videokaartmartkt weer enigszins genormaliseerd is. Ik ben van plan om er dan en rtx3060 of rtx3060TI in te leggen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Spellen die ik veelal speel zijn: Factorio, Civilization 6 en Cities Skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro. Al zou ik er geen moeite mee hebben om meer te betalen als dit een wereld van verschil maakt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, al wordt deze op den duur vervangen. Ik weet dat het een miningkaart is maar ik hoop dat deze voolopig goed genoeg is voor mijn build. Deze zou op den duur vervangen worden door een rtx3060 als ik deze voor een normale prijs kan krijgen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, al kan ik stilte altijd waarderen. Bluetooth op het moederbord zou overigens een plus zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is mijn samengestelde syteem hieronder uitgebalanceerd?
Zou een rtx3060 geen overkill zijn?
Zou mijn voeding een eventuele rtx3060 ti aankunnen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Spellen die ik veelal speel zijn: Factorio, Civilization 6 en Cities Skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro. Al zou ik er geen moeite mee hebben om meer te betalen als dit een wereld van verschil maakt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, al wordt deze op den duur vervangen. Ik weet dat het een miningkaart is maar ik hoop dat deze voolopig goed genoeg is voor mijn build. Deze zou op den duur vervangen worden door een rtx3060 als ik deze voor een normale prijs kan krijgen.
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI | € 0,- | € 0,- |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, al kan ik stilte altijd waarderen. Bluetooth op het moederbord zou overigens een plus zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is mijn samengestelde syteem hieronder uitgebalanceerd?
Zou een rtx3060 geen overkill zijn?
Zou mijn voeding een eventuele rtx3060 ti aankunnen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 135,78 | € 135,78 |
1 | Moederborden | ASRock H470 Phantom Gaming 4 | € 94,25 | € 94,25 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 66,08 | € 66,08 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,54 | € 31,54 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 79,86 | € 79,86 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 95,- | € 95,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 573,41 |