Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chantal89
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 15-02 18:47
Goedenmiddag

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, waarop ook spellen gespeeld kunnen worden.
Zoals Sims en Gta.
Zelf heb ik helemaal geen verstand van laptops, processors e.d. en kom alleen uit op echte gaming laptops.
Echter is ons budget +- 800,-.

Volgens de lokale computer winkel was deze goed:
Acer A715-75G-549P - i5 - 8GB - 512GB SSD
Specificaties
ProcessorIntel Core I5 10300H
Geheugen8 GB
Opslag SSD512 GB
Beeldscherm15,6 inch 
Schermresolutie1920 x 1080 
VideokaartGeforce GTX1650 4GB 
Netwerk100/1000 + WIFI 
Bluetooth4.2 
Aantal USB 2.01 
Aantal USB 3.02 
OS Windows 10 home 

Zou dat inderdaad geschikt zijn?
Ook voor toekomstigs spellen?
Of heeft iemand een goed alternatief?

Alle reacties

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:36

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @Chantal89, welkom op Tweakers.net :). Advies voor aankoop van laptops hoort thuis in ons subforum Laptop Aankoopadvies. Ik verplaats dit topic dan ook daarheen. Lees nog even het topic Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid goed door, en vul je OP aan waar nodig :).

[Voor 10% gewijzigd door Bart ® op 15-02-2021 19:23]

We salute the rank, not the man.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True