Toon posts:

Raar geluid uit speakers wanneer er notificatie binnen komt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• martbiemans
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-11-2021
Ik heb onlangs de logitech z407 aangeschaft bij mijn nieuwe PC. Aansluiting ging vrij gemakkelijk echter kwam ik er vrij snel achter dat wanneer ik muziek afspeel en een notificatie van bijv. web whatsapp binnen krijg de boxen een raar glitchend geluid maken. Dit is echt ontzettend storend.
Ik heb geprobeerd het probleem te googlen maar kan niemand met hetzelfde probleem vinden, mede omdat ik niet echt een idee heb welke zoektermen ik moet gebruiken
...

pricewatch: Logitech Z407
...

Oplossing zoeken op google & vrienden vragen of die weten hoe ik top op kan lossen.
...

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:04

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Wat heb je al gedaan om het probleem uit te sluiten? Een oplossing zoeken op Google is alleen handig als je zeker weet waar het probleem ligt en dus de juiste termen gebruikt. Heb je bijvoorbeeld de Logitech al eens op een ander device aangesloten? Als het probleem er dan nog is dan is de kans groot dat het de Logitech is, probleem weg dan is dat niet zeker. Andere ingang van de Logitech geprobeerd? Ik zie zo dat je via Bluetooth (zal je niet snel doen voor de PC) maar ook via 3,5mm jack en USB aan kan sluiten.

En wat zei de Customer Service van Logitech toen je het verhaal aan hen deed? Contact opnemen met de leverancier/verkopende partij is toch altijd wel het eerste wat je kan doen. Zeker als het gaat om "onlangs" en zeker in het geval van Logitech, die staan bekend om hun goede support.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• martbiemans
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-11-2021
FeaR schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:22:
Wat heb je al gedaan om het probleem uit te sluiten? Een oplossing zoeken op Google is alleen handig als je zeker weet waar het probleem ligt en dus de juiste termen gebruikt. Heb je bijvoorbeeld de Logitech al eens op een ander device aangesloten? Als het probleem er dan nog is dan is de kans groot dat het de Logitech is, probleem weg dan is dat niet zeker. Andere ingang van de Logitech geprobeerd? Ik zie zo dat je via Bluetooth (zal je niet snel doen voor de PC) maar ook via 3,5mm jack en USB aan kan sluiten.

En wat zei de Customer Service van Logitech toen je het verhaal aan hen deed? Contact opnemen met de leverancier/verkopende partij is toch altijd wel het eerste wat je kan doen. Zeker als het gaat om "onlangs" en zeker in het geval van Logitech, die staan bekend om hun goede support.
Excuses, had even wat beter moeten zoeken voordat ik hier ging posten. Heb zojuist wat opties geprobeerd via Control Panel in windows en het probleem lijkt verholpen.

Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben:
Door "Enable audio enhancements" uit te zetten was het probleem verholpen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee