Vraag

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik zoek een dab radio, liefst retro look
ik zoek een dab radio voor mijn zus haar verjaardag.

budget +- 50 euro

Mijn zus heeft weinig eisen, als hij maar goed en makkelijk functioneert. En het liefst een retro look.
En het liefst gewoon op netstroom.

Ik heb zelf nu rond gekeken maar ik weet gewoon niet wat een redelijke degelijke radio is. Ik heb zelf nog nooit een dab radio in mijn handen gehad.
Ik vind Cool blue, mediamarkt en bol relatief dure winkels, dus liever niet daar.

Waar moet ik op letten? Of is zo'n dab radio niet zo spannend?
Tips zeer welkom.

Alle reacties

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lidl heeft wel een leuke, ik dacht 30 euro.

• Harribo
  • Nu online
Dank je ik heb inmiddels er 1 gekocht
Een Philips, denk ga maar voor een merk

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een beetje laat, maar kijk vooral of het mogelijk is om een externe antenne aan te sluiten. Ik heb een Sony van zo'n € 200 gekocht (ook in de categorie "da's een goed/bekend merk"), maar het bereik in huis is heel beroerd. Ik heb dus gezocht naar een externe DAB antenne, maar kwam er achter dat het niet mogelijk is om die bij mijn radio aan te sluiten. Ik luister nu dus alsnog naar FM :(.

• Harribo
  • Nu online
Mijn Philips heb ik even snel getest want duurt ff voordat mijn zus jarig is, anders verloopt de garantie, en doet het tot nu toe prima. Heb volgens mij alleen FM getest.
Is een Philips AE5220B, gekocht voor 57 euro. Goede koop volgens mij voor mij.

Wat ik tot nu toe ook lees her en der, is dat het belangrijkste punt de ontvangst is. Bij sommige radio's zijn mensen daar niet tevreden over.
Dus in het algemeen daar dus op letten.

[Voor 50% gewijzigd door Harribo op 20-02-2021 10:38]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee