Vraag

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:18
Om maar meteen met de deur in huist te vallen de artiest waar het om gaat is Tim Finn.
Het nummer Fraction Too Much Friction staat er dus niet op terwijl andere veel minder bekende nummers van hem er wel op staan.
Het album waar dit nummer op staat (Escapade) is in zijn geheel niet te vinden op Spotify zover ik gezocht heb.

Nu kon ik dus in Google Play Music (RIP) zelf muziek toevoegen maar dat kan nu dus niet zover ik weet.
Is er misschien de mogelijkheid om dit aan te vragen bij Spotify en zo ja waar?
Na een zoektocht op de Spotify pagina kan ik er niets over vinden en ook via Google is tot nu toe "nog" geen oplossing naar voren gekomen.

Mijn profiel op Discogs

Beste antwoord (via Ad de Jong op 15-02-2021 14:49)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Spotify is geheel afhankelijk van wat de artiest (of beheerder/platenlabel) zelf instuurt. Je zal dus contact op moeten nemen met de artiest/label.

Eve to Adam's plaat Odyssey mist b.v. ook, maar de remixed/re-ordered versie Ithaca staat er wel op. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden.

[Voor 36% gewijzigd door McKaamos op 15-02-2021 14:40]

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

Alle reacties

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:23
Had je al in de community zelf gezocht? https://community.spotify.com/

Strava, Twitter

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Spotify is geheel afhankelijk van wat de artiest (of beheerder/platenlabel) zelf instuurt. Je zal dus contact op moeten nemen met de artiest/label.

Eve to Adam's plaat Odyssey mist b.v. ook, maar de remixed/re-ordered versie Ithaca staat er wel op. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden.

[Voor 36% gewijzigd door McKaamos op 15-02-2021 14:40]

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Tja, dat hangt er vaak vanaf of de platenmaatschappij het toelaat dat het op Spotify komt, en soms zijn de labels failliet etc. Ook zijn er soms landen waar het wel en niet kan.

Ik heb hem ook niet in Spotify (Verenigd Koninkrijk). Ik hem ooit van allofmp3 gehaad, maar dat gaat nu niet meer ;)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:01
Ad de Jong schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:34:

Nu kon ik dus in Google Play Music (RIP) zelf muziek toevoegen maar dat kan nu dus niet zover ik weet.
Dit toch?
https://support.spotify.c...le/listen-to-local-files/

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:18
Hier wel even gekeken maar niet echt iets kunnen vinden.
Ik moet wel zeggen dat deze link er weer anders uitziet dan de link die ik zelf bekeken had.
Wat ik wel tegengekomen ben zijn berichten van een jaar of 8 terug.
Ook niet echt met een oplossing.
Hiervoor zou volgens mij de pc aan moeten blijven staan om te kunnen verwijzen naar die map.
Bij GPM kan je de muziek uploaden en dan is die altijd beschikbaar.
McKaamos schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:38:

Ik denk dat het hier wel op uit zal komen.
De artiest zal het (nog) niet toestaan.
(ik krijg net van vrienden dit inderdaad ook door).
Jammer maar helaas dan.
Thnx

Edit: Waar een beetje op neer komt is dus dit...
Niet beschikbare muziek en podcasts

"Niet beschikbare muziek en podcasts
We willen alle muziek en podcasts ter wereld op Spotify hebben, maar de beschikbaarheid kan van tijd tot tijd en per land variëren, afhankelijk van de rechten die de rechtenhouders ons verstrekken.

We voegen elke dag nieuw materiaal toe aan Spotify, dus als je iets op dit moment niet kunt vinden, is het binnenkort misschien wel (weer) beschikbaar!

Voor het laatst bijgewerkt op: 25 september, 2019"

[Voor 17% gewijzigd door Ad de Jong op 15-02-2021 14:55]

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee