Allereerst wil ik u bedanken voor het doornemen van mijn vraag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mijn nieuwe pc moet weer een jaar of 10 meekunnen. Gamen op een zeer hoog niveau (op dit moment) is een vereiste en straks als VR en 4K gaming meer standaard wordt moet de pc dit ook aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-2000 euro, zelf assembleren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
eventueel mijn huidige processor? het is een oud beestje: Intel Core i5 3350P Boxed, graag jullie mening.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de bekende mainstream merken zijn voor mij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag met een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Mag maar hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
Ziet iemand een fout of verbeterpunten in mijn concept? Kan ik hiermee weer +-8 jaar vooruit?
is de grafische kaart niet wat overkill? mis ik nog componenten? Past alles in de behuizing en heb ik de juiste voeding? alle feedback is welkom
Hierbij de lijst met componenten:
Nogmaals bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mijn nieuwe pc moet weer een jaar of 10 meekunnen. Gamen op een zeer hoog niveau (op dit moment) is een vereiste en straks als VR en 4K gaming meer standaard wordt moet de pc dit ook aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-2000 euro, zelf assembleren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
eventueel mijn huidige processor? het is een oud beestje: Intel Core i5 3350P Boxed, graag jullie mening.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de bekende mainstream merken zijn voor mij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag met een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Mag maar hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
Ziet iemand een fout of verbeterpunten in mijn concept? Kan ik hiermee weer +-8 jaar vooruit?
is de grafische kaart niet wat overkill? mis ik nog componenten? Past alles in de behuizing en heb ik de juiste voeding? alle feedback is welkom
Hierbij de lijst met componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 485,21 | € 485,21 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 136,90 | € 136,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 1.075,63 | € 1.075,63 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 66,08 | € 66,08 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 85,99 | € 85,99 |
1 | Voedingen | Gigabyte Aorus P850W | € 122,- | € 122,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 195,- | € 195,- |
Totaal | € 2.243,71 |
Nogmaals bedankt!