Hi all, ik Will mijn Medion E15302 laptop uitbreiden met een m.2 SSD, maar ben een beetje de weg kwijt in opties en verschillende m.2 ssds. Kan ik hierin bijvoorbeeld ook een nvme SSD in zetten?
Ik zoek een? M.2 SSD uitbreiding van minimaal 512gb voor mijn Medion E15302 laptop.
Volgens de specs een M.2 2280
Wat is je budget? ongeveer 100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? niet echt
Ik sta open, zoek eerder gewoon beste prijs/kwaliteit verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Het gaat in een Medion E15302 laptop.
Ik lees wel eens hier en daar dat nvme ssds de snellere zijn op dit moment. Alleen heb ik er nog geen super verstand van. Bij het zoeken naar compatibility kom ik alleen m.2 2280 tegen, niets over nvme. Als ik in de pricewatch zoek op 2280 zitten er ook nvme schijven tussen.
Oftewel de vraag is, kan ik hier elke m.2 (incl nvme) SSD in prikken?
Ik zoek een? M.2 SSD uitbreiding van minimaal 512gb voor mijn Medion E15302 laptop.
Volgens de specs een M.2 2280
Wat is je budget? ongeveer 100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? niet echt
Ik sta open, zoek eerder gewoon beste prijs/kwaliteit verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Het gaat in een Medion E15302 laptop.
Ik lees wel eens hier en daar dat nvme ssds de snellere zijn op dit moment. Alleen heb ik er nog geen super verstand van. Bij het zoeken naar compatibility kom ik alleen m.2 2280 tegen, niets over nvme. Als ik in de pricewatch zoek op 2280 zitten er ook nvme schijven tussen.
Oftewel de vraag is, kan ik hier elke m.2 (incl nvme) SSD in prikken?
[Voor 32% gewijzigd door Saiya op 15-02-2021 14:07]