Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
[i]Cooler Master MasterLiquid ML120R RGB Fan.
De Fans van de Cooler Master maken erg veel lawaai en ik wil ze vervangen voor nieuwere.
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, hoe stiller hoe beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb zelf lopen zoeken maar weet niet precies welke ik het beste kan gebruiken, ze maken gewoon teveel herrie en wil het liefst een zo stil mogelijke pc.
Het liefst zoek ik een setje plug en play ventilatoren. RGB mag maar hoef niet het is geen pre.
Ik zoek een?
[i]Cooler Master MasterLiquid ML120R RGB Fan.
De Fans van de Cooler Master maken erg veel lawaai en ik wil ze vervangen voor nieuwere.
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, hoe stiller hoe beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb zelf lopen zoeken maar weet niet precies welke ik het beste kan gebruiken, ze maken gewoon teveel herrie en wil het liefst een zo stil mogelijke pc.
Het liefst zoek ik een setje plug en play ventilatoren. RGB mag maar hoef niet het is geen pre.
[Voor 21% gewijzigd door Zackie op 15-02-2021 12:56]
Sultan_Pindakaas