Vraag

• Zackie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-04 08:32
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
[i]Cooler Master MasterLiquid ML120R RGB Fan.

De Fans van de Cooler Master maken erg veel lawaai en ik wil ze vervangen voor nieuwere.

Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, hoe stiller hoe beter.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee

Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Ik heb zelf lopen zoeken maar weet niet precies welke ik het beste kan gebruiken, ze maken gewoon teveel herrie en wil het liefst een zo stil mogelijke pc.

Het liefst zoek ik een setje plug en play ventilatoren. RGB mag maar hoef niet het is geen pre.

[Voor 21% gewijzigd door Zackie op 15-02-2021 12:56]

Sultan_Pindakaas

Beste antwoord (via Zackie op 16-02-2021 12:54)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zackie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:59:
[...]

Ook bekeken , blijkt een goeie te zijn. helaas heb ik echter 3 pins nodig.
dan hou je er 1 over, dat kun je gewoon gebruiken. btw je CM fan heeft er wel 4.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

• NickelB
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-08-2021
Ik weet uit ervaring en van vele tests op yt dat de arctic p12 pwm en p14 fans zeer stil zijn en net zo goed presteren als de noctua fans. Voor een zeer gunstige prijs. Een 5 pack p12 is 23 euro.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zackie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:52:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
[i]Cooler Master MasterLiquid ML120R RGB Fan.

De Fans van de Cooler Master maken erg veel lawaai en ik wil ze vervangen voor nieuwere.

Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, hoe stiller hoe beter.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee

Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Ik heb zelf lopen zoeken maar weet niet precies welke ik het beste kan gebruiken, ze maken gewoon teveel herrie en wil het liefst een zo stil mogelijke pc.

Het liefst zoek ik een setje plug en play ventilatoren. RGB mag maar hoef niet het is geen pre.
Wat heb je zelf zoal gevonden ?

pricewatch: Scythe Mugen 5 RGB Edition :P

[Voor 5% gewijzigd door Hackus op 15-02-2021 20:43]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Zackie
Ik heb al een cooler ik zoek enkel nieuwe ventilatoren :)

Sultan_Pindakaas

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Hoe dik mogen de fans zijn?

Voor rest kan letterlijk elke 120mm fan wel, liefst met een hoge static pressure.

• Zackie
25mm dik, 120mm en 3 pins heb ik nodig.

Ik weet niet als er een verschil is voor radiator ventilatoren.
De originele ventilatoren wil ik niet meer gebruiken of kopen want ze maken gewoon teveel herrie wordt echt gek van het getik.

[Voor 5% gewijzigd door Zackie op 16-02-2021 08:39]

Sultan_Pindakaas

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zackie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Ik heb al een cooler ik zoek enkel nieuwe ventilatoren :)
Je weet wel waarom ik deze hier post ;)

Wat heb je zelf zoal gevonden ?

[Voor 34% gewijzigd door Hackus op 16-02-2021 10:11]

• Zackie

Sultan_Pindakaas

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

• Zackie

Sultan_Pindakaas

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zackie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:59:
[...]

dan hou je er 1 over, dat kun je gewoon gebruiken. btw je CM fan heeft er wel 4.

• Zackie
Hackus schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:08:
[...]

Mijn fout, sorry totaal verkeerd gelezen! je heb gelijk.

[Voor 14% gewijzigd door Zackie op 16-02-2021 12:29]

Sultan_Pindakaas

• Zackie
Ik neem de artic 12 fans wel, mooi prijsje om mee te beginnen, hartelijk dank voor alle info :)

Sultan_Pindakaas

• NickelB
Als je voor de dure noctua gaat zou ik toch eens de vergelijkingen bekijken tegenover de arctic en de nieuwe thermaltake (noctua clone). Je kan voor de prijs van 1 noctus haast 5 arctic fans kopen die net zo goed en stil presteren

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NickelB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:50:
Als je voor de dure noctua gaat zou ik toch eens de vergelijkingen bekijken tegenover de arctic en de nieuwe thermaltake (noctua clone). Je kan voor de prijs van 1 noctus haast 5 arctic fans kopen die net zo goed en stil presteren
De kwaliteit is ook minder. Noctua geeft 6j garantie, en die garantie is erg goed.

• NickelB
Hackus schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:56:
[...]

De kwaliteit is ook minder. Noctua geeft 6j garantie, en die garantie is erg goed.
https://www.arctic.de/en/P12-Slim-PWM-PST/ACFAN00187A sorry maar je argument deugt niet. ze geven 10 jaar garantie. en zoals ik al eerder zei. ga eens de vergelijkingen opzoeken op youtube. er zijn er genoeg van. sommige zijn zo dat de noctua niet eens bovenaan komen te staan

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NickelB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:39:
[...]

https://www.arctic.de/en/P12-Slim-PWM-PST/ACFAN00187A sorry maar je argument deugt niet. ze geven 10 jaar garantie. en zoals ik al eerder zei. ga eens de vergelijkingen opzoeken op youtube. er zijn er genoeg van. sommige zijn zo dat de noctua niet eens bovenaan komen te staan
Limited Warranty, dat is beperkte garantie. Verder zeg ik niets onjuist, maar lees jij niet goed ;)

Verder heb ik er niets op tegen dat iemand een goedkopere Fan koopt

[Voor 6% gewijzigd door Hackus op 16-02-2021 16:14]

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-03 20:07
Ik zou voor Noctua gaan.

Vaste locatie, vast netwerk.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee