~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
We hebben 't hier over potentieel kans voor extra oplichting, graag jullie reactie..
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hoe zou iemand dit kunnen misbruiken? Voor een potentiële koper is niet te zien van wie dit tweakers-account precies is. Dan kun je als oplichter net zo goed naar een vele malen beter tweakers-account linken als oplichter. Maar ook dat zou vrij zinloos zijn.Eagle Creek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:50:
We hebben 't hier over potentieel kans voor extra oplichting, graag jullie reactie..
Verwijderd
Inderdaad. Een oplichter kan net zo goed jou advertenties, met foto en al, kopieren naar marktplaats of whatever, en dan zeggen "kijk daar staan ze ook te koop en kan je mijn reviews lezen"
Dat account "verstoppen" gaat echt geen jota uitmaken.
Dat account "verstoppen" gaat echt geen jota uitmaken.
Hoi Eagle Creek,
Dank voor de tip. Ik vraag mij wel af waarom een eventuele oplichter naar een eigen profiel zou wijzen en hoe hij of zij denkt aan te tonen dat dit profiel bij hem of haar hoort. Zoals anderen ook aangeven zou je ook naar een willekeurig of "beter" account kunnen wijzen en claimen dat je die persoon bent.
Dank voor de tip. Ik vraag mij wel af waarom een eventuele oplichter naar een eigen profiel zou wijzen en hoe hij of zij denkt aan te tonen dat dit profiel bij hem of haar hoort. Zoals anderen ook aangeven zou je ook naar een willekeurig of "beter" account kunnen wijzen en claimen dat je die persoon bent.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum