Toon posts:

Ultrawide monitor - Virtueel als 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• maxxy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-11 10:49
Ik ben sinds kort in het bezit van een Samsung CJ890 (49 inch ultrawide monitor). Dit beeldscherm staat aangesloten op mijn werklaptop met Windows 10.

Op internet heb ik kunnen vinden dat je tools kan installeren, waardoor het mogelijk is om makkelijker een programma op bijvoorbeeld 1/3 van je scherm te krijgen.

Echter gebruik ik dit scherm voornamelijk voor mijn werk (in aansluiting met een laptop) en hierbij werken wij in een virtuele Windows omgeving.
In deze omgeving is het niet mogelijk om zelf programma's te installeren of een aanvraag te doen om systeembeheer software te laten installeren. Waardoor ik deze programma's niet kan gebruiken.

Ik vraag mij af of het mogelijk is om Windows 10 te laten denken dat mijn Ultrawide monitor uit 2 schermen (bijvoorbeeld twee 27 inch schermen, zodat ik met meer dan 2 vensters kan werken?

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 11:19
Zo ver ik weet, kun je met de meeste ultrawides meerdere ingangen tegelijkertijd gebruiken, en dan het scherm als picture by picture gebruiken. Dan heb je dus eigenlijk 2x 27"maar dan zonder bezel er tussen. Windows zie ze dan ook als twee aparte schermen

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Honda VFR800Vtec & Yamaha Virago XV1100

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee