• Laika_
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-02-2021
Hallo mensen

Ik heb een vraag

Kan Logitech G920 en G29 tegen gewicht?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:28

g0tanks

Moderator CSA
Je vraag is erg onduidelijk. Wat voor gewicht? Ben je er op gaan zitten en nu bang dat het stuur kapot is?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Laika_
leunen aan de onderkant

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40
Ja

• Laika_
Ok

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:22
Kortste topic ooit! (en ja, ik weet het, volledig off-topic)

• Laika_
Sorry als het in de verkeerde thread staat

Maar kan het ook dat de stuur afbreekbaar is als ik zwaar erop leunt?

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:12
Alles is kan je afbreken als je er maar hard genoeg op leunt. Wat een onzinnig topic, ben eens duidelijk.

[Voor 6% gewijzigd door WEBGAMING op 15-02-2021 02:01]

• Automark
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:50
Wat wil je nou precies? Waarom zou je op een game stuurtje willen leunen? Is daar een reden voor?

• Laika_
Ik speel euro truck simulator 2 en soms ben ik lui

Ik wil weten of dat ding niet stuk gaat

Sorry als ik te rare vragen stel 😂

[Voor 18% gewijzigd door Laika_ op 15-02-2021 09:55]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:54

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Spielerij hardware, hoor hier niet echt thuis.

Klok is stuk :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Laika_ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:14:
Ik speel euro truck simulator 2 en soms ben ik lui

Ik wil weten of dat ding niet stuk gaat

Sorry als ik te rare vragen stel 😂
Als jij je arm(en) op het stuur laat leunen zal er weinig gebeuren, maar je moet er natuurlijk niet met je volle gewicht aan gaan hangen, of heel hard gaan trekken of duwen.

The devil is in the details.

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik moet toch verstandskiezen laten trekken, als één iemand het moet weten dan is het wel de kaakchirurg.

Even zonder dollen, de kans dat je naar beneden schiet en je kaak of arm breekt is niet mals en niet de aanname van wat forum posters waard. Wij weten echt niet meer over dit product dan jij. Daarnaast staat dat ding ook maar los op je bureau dus die kukelt lekker mee.

[Voor 11% gewijzigd door Arloid op 15-02-2021 22:32]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11

BM

Moderator Spielerij
SA007 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:06:
Move naar Spielerij hardware, hoor hier niet echt thuis.
En dan zet ik 'm ook even naar het juiste subforum ;-)

@Laika_ Ik verplaats je topic nog een keer naar het juiste (sub)forum.

Inhoudelijk: ik denk dat het niet gelijk stuk gaat, maar ik zou niet met je volledige gewicht op het stuur gaan hangen. Volgens mij is zo'n 920 voor een flink deel van kunststof gemaakt, daar zijn grenzen aan wat dat kan hebben.

En dan nog een vriendelijk verzoek: graag in het vervolg in je 1e post al wat duidelijk beschrijven wat de vraag is. 'Kan XYZ tegen gewicht' is zonder context echt een hele rare vraag.

[Voor 15% gewijzigd door BM op 16-02-2021 07:26]

Xbox
Even the dark has a silver lining

• Laika_
BM schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 07:25:
[...]

En dan zet ik 'm ook even naar het juiste subforum ;-)

@Laika_ Ik verplaats je topic nog een keer naar het juiste (sub)forum.

Inhoudelijk: ik denk dat het niet gelijk stuk gaat, maar ik zou niet met je volledige gewicht op het stuur gaan hangen. Volgens mij is zo'n 920 voor een flink deel van kunststof gemaakt, daar zijn grenzen aan wat dat kan hebben.

En dan nog een vriendelijk verzoek: graag in het vervolg in je 1e post al wat duidelijk beschrijven wat de vraag is. 'Kan XYZ tegen gewicht' is zonder context echt een hele rare vraag.
Ok zal ik de volgende keer doen in de next post
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee