Je vraag is erg onduidelijk. Wat voor gewicht? Ben je er op gaan zitten en nu bang dat het stuur kapot is?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Sorry als het in de verkeerde thread staat
Maar kan het ook dat de stuur afbreekbaar is als ik zwaar erop leunt?
Maar kan het ook dat de stuur afbreekbaar is als ik zwaar erop leunt?
Alles is kan je afbreken als je er maar hard genoeg op leunt. Wat een onzinnig topic, ben eens duidelijk.
[Voor 6% gewijzigd door WEBGAMING op 15-02-2021 02:01]
Ik speel euro truck simulator 2 en soms ben ik lui
Ik wil weten of dat ding niet stuk gaat
Sorry als ik te rare vragen stel 😂
[Voor 18% gewijzigd door Laika_ op 15-02-2021 09:55]
Als jij je arm(en) op het stuur laat leunen zal er weinig gebeuren, maar je moet er natuurlijk niet met je volle gewicht aan gaan hangen, of heel hard gaan trekken of duwen.Laika_ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:14:
Ik speel euro truck simulator 2 en soms ben ik lui
The devil is in the details.
Ik moet toch verstandskiezen laten trekken, als één iemand het moet weten dan is het wel de kaakchirurg.
Even zonder dollen, de kans dat je naar beneden schiet en je kaak of arm breekt is niet mals en niet de aanname van wat forum posters waard. Wij weten echt niet meer over dit product dan jij. Daarnaast staat dat ding ook maar los op je bureau dus die kukelt lekker mee.
Even zonder dollen, de kans dat je naar beneden schiet en je kaak of arm breekt is niet mals en niet de aanname van wat forum posters waard. Wij weten echt niet meer over dit product dan jij. Daarnaast staat dat ding ook maar los op je bureau dus die kukelt lekker mee.
[Voor 11% gewijzigd door Arloid op 15-02-2021 22:32]
En dan zet ik 'm ook even naar het juiste subforum ;-)SA007 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:06:
Move naar Spielerij hardware, hoor hier niet echt thuis.
@Laika_ Ik verplaats je topic nog een keer naar het juiste (sub)forum.
Inhoudelijk: ik denk dat het niet gelijk stuk gaat, maar ik zou niet met je volledige gewicht op het stuur gaan hangen. Volgens mij is zo'n 920 voor een flink deel van kunststof gemaakt, daar zijn grenzen aan wat dat kan hebben.
En dan nog een vriendelijk verzoek: graag in het vervolg in je 1e post al wat duidelijk beschrijven wat de vraag is. 'Kan XYZ tegen gewicht' is zonder context echt een hele rare vraag.
[Voor 15% gewijzigd door BM op 16-02-2021 07:26]
Xbox
Even the dark has a silver lining
Ok zal ik de volgende keer doen in de next postBM schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 07:25:
[...]
En dan zet ik 'm ook even naar het juiste subforum ;-)
@Laika_ Ik verplaats je topic nog een keer naar het juiste (sub)forum.
Inhoudelijk: ik denk dat het niet gelijk stuk gaat, maar ik zou niet met je volledige gewicht op het stuur gaan hangen. Volgens mij is zo'n 920 voor een flink deel van kunststof gemaakt, daar zijn grenzen aan wat dat kan hebben.
En dan nog een vriendelijk verzoek: graag in het vervolg in je 1e post al wat duidelijk beschrijven wat de vraag is. 'Kan XYZ tegen gewicht' is zonder context echt een hele rare vraag.
Pagina: 1