Corsair Lighting Node PRO + 4 Ledstrips Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Heb hier een Corsair Lighting Node PRO + 4 Ledstrips gekocht, maar nu stuit ik op het volgende probleem.
Heb een case van corsair de 4000x rgb, met rgb controler in de kast die ik gebruik voor de rgb van de casefans, heb een Corsair Hydro Series H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler, en wou nu een paar ledstrips toevoegen in de rand van de case.
Maar kom met het volgende probleem te zitten, mijn waterkoeler gebruikt een usb2.0 header op mijn moederboard voor comminucatie met de iCUE, maar mijn rgb controler voor mijn casefans gebruikt ook een usb2.0 header op mijn moederboard voor comminucatie iCUE en heb maar 2 usb2.0 headers op mijn moederboard, maar de Corsair Lighting Node PRO + 4 Ledstrips heeft ook een usb2.0 header nodig om te comminiseren met iCUE.

Wie weet hier een oplossing voor |:(

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Daar heb je splitters voor

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:08

Flexx

This side up

Deze kun je gebruiken om meer USB headsers te maken: https://tweakers.net/pric...zxt-internal-usb-hub.html

• TommyJohnson
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08-08 19:32
Zelfde issue hier! Je zou een external USB hub van NXZT kunnen gebruiken of de USB aan sluiten op een van de gewone USB poorten aan de achterkant van je moederbord. Dat laatste ga ik vanavond proberen, kijken of het werkt! Of heb je inmiddels al een oplossing gevonden?