Toon posts:

Oplossing gezocht headset/microfoon Xbox series x

Pagina: 1
Acties:

• neos1991
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 08:12
Beste medetweaker,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet zo goed uit. Ik wil graag een Xbox series x gebruiken met muis en toetsenbord. Dit is geen probleem tegenwoordig plug en play. Maar dan komt het geluid, normaal plug je een headset in op de Controller, dit is nu niet mogelijk.

Optie 1. Is het kopen van een Xbox compatible headset maar ik heb er al 3 dus vindt dat erg zonde(Logitech G533 voor de pc, een wh1000-xm3 Bluetooth headset en een 5.1 headset van rocat vóór pc).

Optie 2 is hopelijk een headset die ik heb gebruiken met een extra adapter of kabel zodat ik nog geluid en microfoon heb tijdens het spelen met toetsenbord en muis. Ik zag dat de Xbox geen losse audio aansluiting heeft dus ik hoor graag suggesties!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:30
Wanneer je de headset op de controller aansluit en vervolgens gewoon je toetsenbord en muis verder gebruikt zou het ook moeten werken.

• neos1991
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 08:12
@Darow Top thanks doe ik dat!
Groetjes

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee