Magnum vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraheij
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-12-2023
Mijn klokthermostaat (x-treme controle) schakelt niet in op de ingestelde tijden, handmatig werkt deze wel.
De vloersensor geeft de vloer temperatuur aan maar wanneer deze onder de ingestelde temperatuur komt schakelt de klok niet aan. Verder werkt alles normaal.
Is er een probleem waar ik naar kan zoeken om het op te lossen (de thermostaat is 4 jaar oud)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
probeer eens te resetten. Ik had ook een probleem dat het programma als het ware 'corrupt' was en het programma niet wilde volgen (het programma klopte ook van geen kant meer). Met telefonische hulp van een Magnum medewerker gereset (is eitje overigens via het linker menu) en dan kun je weer een programma programmeren. Met de interne batterij onthoudt hij de systeeminstellingen. Je hoeft alleen datum/tijd opnieuw in te stellen.

Waar je op moet letten is dat de oudere handleidingen niet beschrijven hoe je een programma vastlegt.

Nadat je de dagen hebt geprogrammeerd moet je met de linker knop (da's de terug knop) het ingestelde programma bevestigen.

Overigens ook geleerd dat de thermostaat altijd aangaat als de vloertemperatuur meer dan 5 graden onder de ingestelde temperatuur komt.

Leerde ook dat de nieuwste thermostaat (met ios app) compatibel is met de oudere installaties.

Succes!

gr, Klaas

[ Voor 12% gewijzigd door Boeryepes op 14-02-2021 17:31 ]

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48

SA007

Moderator Tweaking
Move naar WVB subforum.