Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-06 11:25
oke, misschien niet heel gebruikelijk om de vraag en de oplossing in 1x te posten, maar misschien heeft een gestresste google-aar er ooit iets aan.

Probleem: Na schone installatie werkt bluetooth op de MSI MPG B550 Gaming Carbon Wifi niet goed.
  • Driver is up to date. Tip: check niet alleen de website van MSI maar ook die van Intell wat de laatste bluetooth driver is. https://www.intel.com/con...s/000005489/wireless.html
  • Bluetooth opties zijn er wel, je kunt ook apparaten zoeken en vinden maar je kunt er heel slecht mee verbinden en als iets verbonden is dan werkt het maar half. Zoals een stotterende muis.
Na lang zoeken en testen, erg lastig zonder muis, zag ik uit mijn ooghoek de WiFi antennes liggen. Aangezien WiFi voor mij een nice to have optie was had ik die er nog niet ingedraaid. Echter zit de bluetooth chip samen met de WiFi chip. En ook voor bluetooth moeten de antennes erin zitten. Na het inschroeven van de antennes plotseling uitstekende Bluetooth verbinding. Muis, tobo, headset. Het is één groot feest.

Hopelijk heeft iemand er iets aan.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-06 11:25
Oplossing: Draai de WiFi antennes in het moederbord. Deze zijn ook nodig voor het goed functioneren van bluetooth.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True