Wil graag een lekker klein PC-tje maken waar we weer jaren mee vooruit kunnen. Dus waar we
niet snel met nieuwere windows en office versies of eens photoshop incidenteel gebruiken tegen
hardware problemen aanlopen. Lekker stil is een vereiste, daarom ben ik voor een zelfbouw gegaan ipv
voor een NUC of iets dergelijks. Ben ook voor een i5-10400 gegaan ipv een i3-10100, omdat de prijs
niet veel scheelt en ik geen risico's wil lopen, al vraag ik me af of je dit verschil gaat merken.
Adviezen zijn welkom.. alle opmerkingen zijn goed zoals als bepaalde combi's niet goed werken of beter kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon het normale office/internet werk, en af en toe misschien een photoshop of virtualbox/vmware.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor met dvi/dsub/displayport en een laserprinter met usb, en toetsenbord en muis met usb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel. Maar wil niet te snel in te toekomst tegen opslag issues aanlopen, of te weinig geheugen ofzo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein en stil
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder al een config samen gesteld in de laatste dagen. graag hoor ik als er wat beter kan, of slimmer, etc.
niet snel met nieuwere windows en office versies of eens photoshop incidenteel gebruiken tegen
hardware problemen aanlopen. Lekker stil is een vereiste, daarom ben ik voor een zelfbouw gegaan ipv
voor een NUC of iets dergelijks. Ben ook voor een i5-10400 gegaan ipv een i3-10100, omdat de prijs
niet veel scheelt en ik geen risico's wil lopen, al vraag ik me af of je dit verschil gaat merken.
Adviezen zijn welkom.. alle opmerkingen zijn goed zoals als bepaalde combi's niet goed werken of beter kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon het normale office/internet werk, en af en toe misschien een photoshop of virtualbox/vmware.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor met dvi/dsub/displayport en een laserprinter met usb, en toetsenbord en muis met usb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel. Maar wil niet te snel in te toekomst tegen opslag issues aanlopen, of te weinig geheugen ofzo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein en stil
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder al een config samen gesteld in de laatste dagen. graag hoor ik als er wat beter kan, of slimmer, etc.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | USB, audio en video-hubs | LogiLink USB 2.0 4-Port Hub | € 4,57 | € 4,57 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini H470 Series | € 160,85 | € 160,85 |
1 | PC speakersets | Trust MiLa | € 12,70 | € 12,70 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 38,99 | € 38,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston 16GB DDR4 2666MHz Kit | € 78,17 | € 78,17 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 60,91 | € 60,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 511,19 |