Goedemorgen medetweakers,
Na lange tijd twijfelen heb ik uiteindelijk toch besloten om te beginnen aan mijn eerste build. Ik heb momenteel een laptop die ik in vroegere tijden heb gebruikt om op te gamen en waar ik nu
Photoshop/Lightroom/Illustrator op gebruik. Mijn laptop is een "Acer AspireV3-771G" pricewatch: Acer Aspire V3-771G-73638G50Maii
Aangezien deze laptop enigzins verouderd is wordt het tijd voor wat nieuws. Ik heb vrijwel alle onderdelen aangeschaft, echter zit ik momenteel nog te zoeken naar een GPU (net als alle anderen!). Vanwege de extreme prijsstijgingen van GPU's heb ik besloten om nu eerst te beginnen met een simpele GPU, waarmee ik ten minste mijn computer voor zakelijke doeleinden kan gebruiken.
Welke GPU adviseren jullie voor dit gebruik?
Als ik voor een mooie prijs een goede gaming GPU kan aanschaffen zal ik dit in de toekomst doen. Echter voor nu laat ik het gamen nog even achterwegen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU waarmee ik Adobe Photoshop/Lightroom/Illustrator en Microsoft Office goed kan gebruiken. Aangezien ik gebruik maak van 2 schermen (1x 1080p 60hz en 1x 1440p 60hz) moet er op de GPU minimaal een HMDI en een Displayport opzitten.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil er niet teveel aan uitgeven, aangezien deze uiteindelijk gaat worden vervangen voor een GPU voor gamen. Maximale prijs is €100 (tweedehands)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, merk maakt me niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Onderstaande onderdelen liggen aangeschaft en wel om opgebouwd te worden:
Component
CPU = pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
CPU Cooler = Stock cooler
Motherboard = pricewatch: ASUS ROG Strix B450-F Gaming
Memory = pricewatch: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Storage = pricewatch: Samsung 970 EVO 1TB
Case = https://tweakers.net/behu...fy-c_p665657/vergelijken/
Power supply = pricewatch: Corsair RM650
Scherm 1 = pricewatch: Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart
Scherm 2 = pricewatch: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Jordi Houter
Na lange tijd twijfelen heb ik uiteindelijk toch besloten om te beginnen aan mijn eerste build. Ik heb momenteel een laptop die ik in vroegere tijden heb gebruikt om op te gamen en waar ik nu
Photoshop/Lightroom/Illustrator op gebruik. Mijn laptop is een "Acer AspireV3-771G" pricewatch: Acer Aspire V3-771G-73638G50Maii
Aangezien deze laptop enigzins verouderd is wordt het tijd voor wat nieuws. Ik heb vrijwel alle onderdelen aangeschaft, echter zit ik momenteel nog te zoeken naar een GPU (net als alle anderen!). Vanwege de extreme prijsstijgingen van GPU's heb ik besloten om nu eerst te beginnen met een simpele GPU, waarmee ik ten minste mijn computer voor zakelijke doeleinden kan gebruiken.
Welke GPU adviseren jullie voor dit gebruik?
Als ik voor een mooie prijs een goede gaming GPU kan aanschaffen zal ik dit in de toekomst doen. Echter voor nu laat ik het gamen nog even achterwegen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU waarmee ik Adobe Photoshop/Lightroom/Illustrator en Microsoft Office goed kan gebruiken. Aangezien ik gebruik maak van 2 schermen (1x 1080p 60hz en 1x 1440p 60hz) moet er op de GPU minimaal een HMDI en een Displayport opzitten.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil er niet teveel aan uitgeven, aangezien deze uiteindelijk gaat worden vervangen voor een GPU voor gamen. Maximale prijs is €100 (tweedehands)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, merk maakt me niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Onderstaande onderdelen liggen aangeschaft en wel om opgebouwd te worden:
Component
CPU = pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
CPU Cooler = Stock cooler
Motherboard = pricewatch: ASUS ROG Strix B450-F Gaming
Memory = pricewatch: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Storage = pricewatch: Samsung 970 EVO 1TB
Case = https://tweakers.net/behu...fy-c_p665657/vergelijken/
Power supply = pricewatch: Corsair RM650
Scherm 1 = pricewatch: Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart
Scherm 2 = pricewatch: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!