[CS]kan ik een skin gebruiken>?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zag een hele coole skin voor de mac10 in CS (MAC rules! :) )

maar ik heb hier wat vragen over
1 kan ik dit gebruiken (is het geen cheaT?)

2 zien andere spelers hem ook?

3 hoe zitt dat dan met player skins? (vind ik zelf wel cheaten0

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 20:00 schreef lester het volgende:
Ik zag een hele coole skin voor de mac10 in CS (MAC rules! :) )

maar ik heb hier wat vragen over
1 kan ik dit gebruiken (is het geen cheaT?)

2 zien andere spelers hem ook?

3 hoe zitt dat dan met player skins? (vind ik zelf wel cheaten0
1. Ja, kan je gebruiken is geen cheat
2. Nee
3. Wordt een server variable voor de server in de nieuwe patch. 1 = toegestaan 0 = niet toegestaan.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Op dinsdag 14 augustus 2001 20:02 schreef ds het volgende:

[..]

1. Ja, kan je gebruiken is geen cheat
2. Nee
3. Wordt een server variable voor de server in de nieuwe patch. 1 = toegestaan 0 = niet toegestaan.
Ik hoop dat strikerz het wel toelaat, aangezien ik heeele mooie custom skins heb voor de CT's en wat wapens.(bijv camo AK47 :9 en de colt :9 )

Steam

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11
Op vraag 3

Iedere kneus zit te verkondigen als je bijvoorbeeld een knalgele skin maakt dat iedereen goed kan zien. Maar dat is gewoon poep, het hangt van het licht af of je iemand goed kan zien of niet... als zet je iemand die knalgeel is in een heel donker hoekje dat zie je em nog steeds slecht.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 14 augustus 2001 20:25 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ik hoop dat strikerz het wel toelaat, aangezien ik heeele mooie custom skins heb voor de CT's en wat wapens.(bijv camo AK47 :9 en de colt :9 )
Ja idd. Zeker van Skinshack? :P

Maar er zijn heel wat coole skins te vinden. En ik vind eigenlijk geen één daarvan iemand een voordeel geven. Eerder in sommige gevallen een nadeel.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Een knalgeele skin ?? dan verneuk je het spel helemaal man. btw. weet iemand wanneer cs-skins.net weer online komt /?

• lawtshjj
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:23 schreef Serious_Sam het volgende:
Een knalgeele skin ?? dan verneuk je het spel helemaal man. btw. weet iemand wanneer cs-skins.net weer online komt /?
Dat weet ik ook wel, maar daar ging eht niet om :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat mij betreft zijn alle playerskins cheats. Natuurlijk zijn er coole SWATskins enzo, maar aangezien je niet kan controleren wie nou toelaatbare skins hebben en wie knalgroene skins hebben met een rood hoofd, verbied dan alles maar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:00 schreef Larzan het volgende:

[..]
Ja idd. Zeker van Skinshack? :P
Oui :)

Steam

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Van skinshack heb ik ook hele mooie high-detail skins van de MP5 enzo :) Weet iemand eigenlijk een mooie skin voor de m4 (met ingame shot :) ), ik vind alleen maar skins die er nep uitzien :(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

custom skins is cheaten in een clanbase match
weapon skins of player models mogen alleen orgineel zijn of de high-fps models van clanbase
Custom models and skins are not allowed. This goes for the player models/skins as well as the weapon models/skins

hallo

• lawtshjj
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:07 schreef Captain Pervert het volgende:
Wat mij betreft zijn alle playerskins cheats. Natuurlijk zijn er coole SWATskins enzo, maar aangezien je niet kan controleren wie nou toelaatbare skins hebben en wie knalgroene skins hebben met een rood hoofd, verbied dan alles maar.
Dat helpt toch nix
Als iemand in et donker zit dan mag zn skin nog zo fel zijn maar dan zie je em gewoon niet :)
Pagina: 1