Klinkt erg newbie-achtig, maar ik kon toch echt niks verzinnen. Pc op videorecroder aansluiten en dan video op tape zetten kan volgens mij niet (of wel?), waar moet je hem dan voor gebruiken. Video-in gebruik je om videobanden over te zetten naar pc, video-uit?
daar heb je toch een tv-uit voor? Of is dit beter?
Eigenlijk heel simpelOp dinsdag 14 augustus 2001 20:15 schreef WaarAnders het volgende:
daar heb je toch een tv-uit voor? Of is dit beter?
tv-out = video-out
Zijn precies hetzelfde, alleen een andere term. Komt gewoon op hetzelfde neer.
sorry, maar waarom noemen ze het dan anders?
Er zal toch wel verschil inzitten?
Er zal toch wel verschil inzitten?
Video is beeld
TV is beeld
Video out is dus een out om beeld over te zetten.
Kan je dus gebruiken om iets naar de VideoRecorder (beeldrecorder) te sturen en op te nemen.
Of iets naar je TV (wat ook aardig met beeld om kan gaan te sturen).
Verder kan je ook nog een audio out gebruiken om aan dat beeld geluid toe te voegen.
Maar je gebruikt dus zowel video out/als TV out voor hetzelfde.
TV is beeld
Video out is dus een out om beeld over te zetten.
Kan je dus gebruiken om iets naar de VideoRecorder (beeldrecorder) te sturen en op te nemen.
Of iets naar je TV (wat ook aardig met beeld om kan gaan te sturen).
Verder kan je ook nog een audio out gebruiken om aan dat beeld geluid toe te voegen.
Maar je gebruikt dus zowel video out/als TV out voor hetzelfde.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
kan ik als ik een divx'je/film heb hem op videotape zetten met een video-uit? Zo ja, hoe(software)?
Ja dat kan, gewoon je film afspelen via je tv-out. Die kan je bij beeldeigenschappen ofzo instellen. Bij output device.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:28 schreef WaarAnders het volgende:
kan ik als ik een divx'je/film heb hem op videotape zetten met een video-uit? Zo ja, hoe(software)?
Dan gewoon opnemen met je videorecorder net alsof het tv is.
ik kan niet instellen dat als ik iets gecaptured heb het direct op video wordt weggeschreven, zonder dat ik het op mijn tv heb. Op welke zender komt mijn tv-uit eigenlijk(video is ext 1)
Ik snap je probleem niet helemaal hoor, als je je tv/video-out inschakel krijg je je desktop op je tv te zien als je het videokanaal kiest. Of het kanaal waarop je je scart/wat dan ook hebt aangesloten.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:33 schreef WaarAnders het volgende:
ik kan niet instellen dat als ik iets gecaptured heb het direct op video wordt weggeschreven, zonder dat ik het op mijn tv heb. Op welke zender komt mijn tv-uit eigenlijk(video is ext 1)
Dan kan je dat beeld toch opnemen met je videorecorder?
In jouw geval waarschijnlijk ext1. Dan laat je de flim draaien en je videorecorder opnemen. Net alsof je iets van de gewone televisie opneemt.
ok, ik begrijp het. Als ik opneem heb ik natuurlijk ook geen last van mpeg, want dat wordt gedecodeert door de pc en dat wordt opgenomen op videoband. Klopt dit?
Ik wil het gewoon erg zeker weten, want ik zoek dit allemaal uit voor mijn vader en die vind het niet leuk als het niet werkt.
Ik wil het gewoon erg zeker weten, want ik zoek dit allemaal uit voor mijn vader en die vind het niet leuk als het niet werkt.
Ik weet niet wat jij onder 'last van MPEG' verstaat. Maar als je hiermee bedoelt dat je nu niet hoeft te converteren naar een ander formaat dan heb je gelijk.
Het principe is gewoon dat je monitor word vervangen door een tv. Dus verder werkt het gewoon hetzelfde met als bijkomend voordeel dat je de zooi ook kan opnemen op videoband.
Het principe is gewoon dat je monitor word vervangen door een tv. Dus verder werkt het gewoon hetzelfde met als bijkomend voordeel dat je de zooi ook kan opnemen op videoband.
Pagina: 1