Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• skulltaker
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 25-04 08:49
Mijn vraag
..Ik kan de remoteplay playstation 4 niet installeren op pc . Ik krijg de melding : het besturingssysteem is niet geschikt voor het uitvoeren van PS remote play. Dan krijg ik de melding van de wizard is onderbroken voordat PS remote play volledig kan worden geinstalleerd. Uw systeem is niet aangepast. Voer set up later opnieuw uit om de installatie te voltooien.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 8
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...firewall uitgeschakeld , en uren op google maar niks gevonden....

Alle reacties

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:37
Windows 10 is de enige versie die ze ondersteunen..

https://remoteplay.dl.pla...play/lang/en/ps5_win.html

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Dracoz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:49
De foutmelding geeft letterlijk het probleem aan, je besturingssysteem wordt niet ondersteund. Tijd om naar Windows10 te upgraden

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• skulltaker
Heel hartelijk dank alvast voor de 2 antwoorden die toch vertellen dat ik mijne windows moet upgraden van 8 naar 10

• skulltaker
ik wil mijne windows upgraden van 8 naar 10 maar hij vraagt een keycode van 25 letters en cijfers deze heb ik niet meer en kan niet verder gaan met de upgrade ??

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Dan moet je die kopen.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:37
Of even googlen, er is/was een methode om dat te omzeilen. Daar ga ik je verder niet mee helpen

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Catch22 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:01:
Of even googlen, er is/was een methode om dat te omzeilen. Daar ga ik je verder niet mee helpen
Zoveel geheimen zijn er niet en in 2021 is de gratis upgrade mogelijkheid er nog gewoon, niets omzeilen, dus. Enige wat nodig is, is de Media Creation Toolkit van Microsoft zelf, waarin je na het maken van de nodige back-ups kiest voor 'upgrade this pc' en klaar ben je.

Bron: https://www.zdnet.com/art...-free-windows-10-upgrade/

[Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2021 13:19]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True