Vraag

• skulltaker
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-04-2021
Mijn vraag
..Ik kan de remoteplay playstation 4 niet installeren op pc . Ik krijg de melding : het besturingssysteem is niet geschikt voor het uitvoeren van PS remote play. Dan krijg ik de melding van de wizard is onderbroken voordat PS remote play volledig kan worden geinstalleerd. Uw systeem is niet aangepast. Voer set up later opnieuw uit om de installatie te voltooien.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 8
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...firewall uitgeschakeld , en uren op google maar niks gevonden....

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Windows 10 is de enige versie die ze ondersteunen..

https://remoteplay.dl.pla...play/lang/en/ps5_win.html

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:32
De foutmelding geeft letterlijk het probleem aan, je besturingssysteem wordt niet ondersteund. Tijd om naar Windows10 te upgraden

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• skulltaker
Heel hartelijk dank alvast voor de 2 antwoorden die toch vertellen dat ik mijne windows moet upgraden van 8 naar 10

• skulltaker
ik wil mijne windows upgraden van 8 naar 10 maar hij vraagt een keycode van 25 letters en cijfers deze heb ik niet meer en kan niet verder gaan met de upgrade ??

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan moet je die kopen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Of even googlen, er is/was een methode om dat te omzeilen. Daar ga ik je verder niet mee helpen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

418O2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:01:
Of even googlen, er is/was een methode om dat te omzeilen. Daar ga ik je verder niet mee helpen
Zoveel geheimen zijn er niet en in 2021 is de gratis upgrade mogelijkheid er nog gewoon, niets omzeilen, dus. Enige wat nodig is, is de Media Creation Toolkit van Microsoft zelf, waarin je na het maken van de nodige back-ups kiest voor 'upgrade this pc' en klaar ben je.

Bron: https://www.zdnet.com/art...-free-windows-10-upgrade/

[Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2021 13:19]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee