Overzetten Wanadoo Cable -> ADSL

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Heeft iemand enig idee hoe lang Wanadoo er over doet om een ADSL aansluiting op te leveren? Ik heb nu Cable, dus me account wordt overgezet.

Vorige week heb ik de brief opgestuurd. Dus vandaag heb ik ff gebeld hoe het met de status zat, maar ze zeiden dat m'n aanvraag 'rejected' was. Dus hij moest opnieuw worden 'doorgevoerd' en of ik morgen dan maar ff terug kon bellen.

Ik heb het idee dat ik hier LAAAANG op kan gaan wachten :(

Ik had het allang bij XS4ALL kunnen hebben, als m'n pa niet zo nodig Wanadoo moest hebben.

Nogmaals de vraag; hoe lang duurt het? En heeft er iemand ervaring met de overzetting van Cable naar ADSL?

I'm desperate :'(

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

het verschilt heel erg maar meestal een week of 6

je aanvraag was rejected kan misschien erop wijzen dat kpn het niet kan doen omdat jullie wellicht een nummerblok hebben (dat jullie eerst een nul moeten draaien) er moet namelijk een vrij nummer zijn. tenminste dat was bij ons het geval(op mijn werk)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• tiguan
Heej dreamer, vorige keer was je er ook als eerste :P ;)

Mjah, wij hebben een hele gewone telefoonlijn. Niks bijzonders. Maar dat kind wist zelf ook niet waarom het 'rejected' was. Dus morgen gaan we nog een keer bellen in de hoop dat ze dan zegt dat KPN de lijn gaat meten of iets dergelijks.

Verwijderd

veel succes gewenst dan... vraag bij je volgende gesprekken met wie je gesproken hebt. dan heb je een beetje houvast want echt snel zijn ze niet, dan kan je dus zeggen: gisteren heb ik met die en die dit en dit afgesproken en het is niet gelukt. kan ik deze persoon nogmaals spreken?. En ik kan het weten wat voor een ellende het daar is want ik heb er gewerkt.

• tiguan
Ik belde vandaag vroeg in de middag en toen kwamen ze nog geen steek verder bij de helpdesk. Nog steeds rejected en afgewezen door KPN :? :? :?

Maar toen ik thuis kwam, ik moest naar de tandarts, zag ik dat het Line Sync lampie van het modem opeens niet meer knipperde, maar gewoon permanent brandde :)

Dus ik heb heel eigenwijs meteen geprobeerd een VPN verbinding op te zetten, maar dat lukte natuurlijk niet, vraag was ook nog welke provider nou voor die aansluiting heeft gezorgd.

Maar na een belletje met Wanadoo wederom... En ja hoor, me aanvraag was goedgekeurd (3 uur later was dit) dus nu moest ik volgens dat aardige meisje nog ff wachten op de 'gegevens', login zal hetzelfde blijven neem ik aan.

Ik heb weer goede hoop.

Verwijderd

Hou er wel rekeing mee dat je je cable op moet zeggen.
Zij doen het nl niet.
Zat met hetzelfde probleem, heeft 2 maanden geduurd voordat ze me daarover hadden ingelicht.
Er staat bij Wanadoo wel op het inschrijfformulier dat zij het deon maar dat doen ze mooi niet dus.
Pagina: 1