Ik wil graag mijn oude PC nieuwe leven schenken door enkele onderdelen te vervangen. De volgende onderdelen heb ik momenteel al:
Case: Cooler Master Elite 431 Plus
CPU: AMD FX-8350
Moederbord: Asus M5a97 EVO R2.0
RAM: 8GB (type niet bij de hand)
De volgende onderdelen ben ik van plan om aan te schaffen:
CPU Koeler: Scythe Fuma 2
SSD: Samsung 860 evo
Voeding: Corsair rm70-2019
Waar ik vooral advies over wil is welke videokaart ik het beste kan aanschaffen met een budget van rond de €300,-. Ik wil spellen als League of Legends, Diablo 3 (en het liefst ook Diablo 4) met hoge FPS kunnen draaien op high. 4K gamen hoeft niet aan gedacht te worden.
Verder is feedback welkom over de overige componenten die ik hierboven benoemd heb.
Alle advies wordt erg gewaardeerd! Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je reactie.
Case: Cooler Master Elite 431 Plus
CPU: AMD FX-8350
Moederbord: Asus M5a97 EVO R2.0
RAM: 8GB (type niet bij de hand)
De volgende onderdelen ben ik van plan om aan te schaffen:
CPU Koeler: Scythe Fuma 2
SSD: Samsung 860 evo
Voeding: Corsair rm70-2019
Waar ik vooral advies over wil is welke videokaart ik het beste kan aanschaffen met een budget van rond de €300,-. Ik wil spellen als League of Legends, Diablo 3 (en het liefst ook Diablo 4) met hoge FPS kunnen draaien op high. 4K gamen hoeft niet aan gedacht te worden.
Verder is feedback welkom over de overige componenten die ik hierboven benoemd heb.
Alle advies wordt erg gewaardeerd! Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je reactie.