Toon posts:

Philips 42pfl5028h/12 TV zit in bootloop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:05
Hey Tweakers.

Bij de tv van mijn moeder reageerde de tv niet meer op se afstandsbediening. Op mijn advies heeft zij de stekker van de tv uit het stopcontact gehaald.

Ja de tv opnieuw van stroom te voorzien gebeurd het volgende:
- philips logo verschijnt
- philips logo gaat weg
- hdmi source wordt zichtbaar
- tv gaat uit en herstart zich

Hierdoor kom ik niet tijdig in de usb menu om de software opnieuw te installeren. Heeft iemand hier een manier om dit te herstellen

Betreft: philips 42pfl5028h/12

Alle reacties

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-03 20:28
Wat ik zo snel even via google heb gevonden:
Pijltje naar beneden op de afstandsbediening ingedrukt houden terwijl je spanning van TV weer aansluit.
Dan zou je in het recovery menu van Android moet komen.

• Jboy1991
brambo123 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:16:
Wat ik zo snel even via google heb gevonden:
Pijltje naar beneden op de afstandsbediening ingedrukt houden terwijl je spanning van TV weer aansluit.
Dan zou je in het recovery menu van Android moet komen.
Het is alleen geen android tv :(. Ik kwam inderdaad veel artikelen tegen over android

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

@Jboy1991 misschien het proberen waard om via https://www.philips.nl/c-...xel-plus-hd/ondersteuning de firmware te downloaden en de installatie instructies te volgen in de firmware update handleiding. Wellicht komt de TV nog wel zo ver?

Select * from fish

• Jboy1991
Zeehond schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:50:
@Jboy1991 misschien het proberen waard om via https://www.philips.nl/c-...xel-plus-hd/ondersteuning de firmware te downloaden en de installatie instructies te volgen in de firmware update handleiding. Wellicht komt de TV nog wel zo ver?
Dat is het eerste wat ik probeerde. Maar ook dit werkt niet. Ben bang dat ik een nieuw moederbord moet bestellen helaas

• Jboy1991
nieuw moederbord is binnen en deze geplaatst. De TV blijft nu even aanstaan en herstart daarna weer. Iets wat ik begrijp omdat er een compleet nieuw moederbord op zit. Het lijkt wel alsof wanneer de tv iets meer rekenkracht vraagt de moederbord het niet aankan...

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 21:52
Dat lijkt me dan een prima aanleiding om de verdenking naar de voeding te verplaatsen. Meet de spanningen maar eens na.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee