Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foutmelding bij starten Fortnite D3D11-compatible GPU

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Clientje83
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 15-02 07:32
Hoi,

We hebben een 2e hands pc gekocht en als we Fortnite openen krijgen we de volgende foutmelding:

" A D3D11-compatible GPU (Feature 11.0, Shader Model 5.0) is required to run the engine."

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Videokaart GeForce 9600 GT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik heb even gegoogeld en volgens mij moet je dan minimaal Directx11 op je pc hebben staan, wij hebben Directx12, dus volgens mij zou dit niet het probleem moeten zijn.
Tevens moet je videokaart up to date zijn en dat is deze ook.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Groetjes

Alle reacties

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:40
Je videokaart doet alleen DX10.
Hij komt ook uit 2008, een ander erin dus.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Clientje83
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 15-02 07:32
Oke, dankjewel.
Kan je een videokaart aanraden (die niet heel duur is)?

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:40
Er wordt verwacht dat je zelf een beetje inzet toont.
Het is hier geen helpdesk, kijk is naar een tweedehands 1050 4GB.
Mag niet meer dan 75,- en een beetje kosten.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True