Toon posts:

Geeft KPN trouwe klanten nauwelijks korting meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-05 09:08
Net geprobeerd mijn abonnement te verlengen wegens kapotte telefoon, maar de beste "aanbieding" die ik krijg is flink meer betalen voor hetzelfde? Ze claimen echt niks meer te kunnen doen. Kan iemand dat bevestigen? Wordt het toch eens tijd om naar Tele2 te gaan kijken?

Wat ik nu heb is unlimited bellen (wat ik overigens nauwelijks gebruik) + 25GB data + spotify voor 32,54/mnd (Dit is een oud abo, iets van zorgeloos nogwat 2016 met 7,50 korting ofzo)

Beste aanbieding is unlimited data en 150 bel/sms + spotify 37,99/mnd

Als ik dus met 24 mnd verleng mag ik 17% meer gaan betalen. Bij Tele2 zou ik maar 15/mnd 20GB/200min hoeven betalen, en dan nog een tientje voor spotify.

Hebben ze echt het beleid ten aanzien van klant retentie gewijzigd of was ik gewoon nog niet met de juiste afdeling doorverbonden? Wat voor korting kunnen andere tweakers bedingen?

Edit: kan je tikfouten uit topic titel niet meer wegwerken?

[Voor 3% gewijzigd door Damsplaat op 14-02-2021 07:47]

Alle reacties

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Damsplaat schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:15:
Edit: kan je tikfouten uit topic titel niet meer wegwerken?
Je kan alvast beginnen met de tikfouten in je post weg te werken!
<snip>
wegen kapotte telefoon
<snip more>
iet van zorgeloos
</snip>

[Voor 20% gewijzigd door jant op 14-02-2021 01:52]

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-05 15:58
voor de beste deals.
Ga naar een andere provider voor een abonnement. laat die provider KPN opzeggen.
Kpn krijgt dan het verzoek waarop ze contact met jou opnemen. Je krijgt dan iemand aan de telefoon die wel flinke kortingen kan geven. (meer dan de afdeling wanneer jij het bij kpn opzegt)

• jant
  • Niet online
rickie19 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:31:
voor de beste deals.
Ga naar een andere provider voor een abonnement. laat die provider KPN opzeggen.
Kpn krijgt dan het verzoek waarop ze contact met jou opnemen. Je krijgt dan iemand aan de telefoon die wel flinke kortingen kan geven. (meer dan de afdeling wanneer jij het bij kpn opzegt)
Gaat die andere provider niet alleen maar opzeggen als er getekend is?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:54
Jawel maar kon weet dat je 2 weken hebt om te annuleren.

• jant
  • Niet online
99ruud99 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:37:
Jawel maar kon weet dat je 2 weken hebt om te annuleren.
Houd het netjes

De door jou voorgestelde constructie vermoedde ik al. Daarbij rijzen twee vragen:
1) Wil je zo zaken doen?
2) Brengt deze manier van opereren geen risico met zich mee dat je bij een provider belandt, die je eigenlijk niet wenst?

[Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 14-02-2021 08:22]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:54
1) op zich hoef je niet elke 2 jaar je abbo te verlengen, maar gezien de vraag lijkt het me dat ts graag wat extra werkt voor wat korting.
2) je kan altijd nog zelf annuleren in die 2 weken, of je zoekt gewoon een goede provider uit.

• rickie19
jant schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:34:
[...]

Gaat die andere provider niet alleen maar opzeggen als er getekend is?
Ja, dat had ik er nog even bij moeten zeggen...
Na het afsluiten bij een andere provider heb je nog 2 weken bedenktijd. Wat voldoende is om het weer te annuleren mocht je wel op het aanbod van kpn ingaan

• jant
  • Niet online
99ruud99 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:57:
2) je kan altijd nog zelf annuleren in die 2 weken <snip>
Argumentatie. Ik houd ervan.

• Damsplaat
rickie19 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:31:
voor de beste deals.
Thanks, zal het maar eens proberen. Is het iemand hier onlangs nog gelukt? En wat voor deal hebben ze je aangeboden?

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03:03
@Damsplaat Waarom zou je verlengen? Koop gewoon een nieuwe telefoon en laat je abonnement zoals het is.

Of zeg ik nu iets heel geks?

[Voor 12% gewijzigd door Blommie01 op 14-02-2021 08:14]

• ljsquare
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 00:18
Blommie01 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:09:
@Damsplaat Waarom zou je verlengen? Koop gewoon een nieuwe telefoon en laat je abonnement zoals het is.

Eens, waarom verlengen als je al een goede deal hebt.
Of stap over op sim-only (ik heb goede ervaring met simyo wat KPN is), vaak voordeliger dan abo met telefoon.

Laurens-Jan Merkx

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 13:05

Crazy-

Best life ever

Blommie01 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:09:

Dit dus. Verlengen is duurder dus waarom zou je?
Het toestel kost je ook 25-50 er maand extra. Kan je beter zelf kopen

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:53
Crazy- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:01:
[...]

Dit dus. Verlengen is duurder dus waarom zou je?
Het toestel kost je ook 25-50 er maand extra. Kan je beter zelf kopen
En daarnaast naar een goedkoper sim only abonnement gaan. Scheelt je serieus knaken!

• Pirtkoei
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 22:21
Mijn ervaring met KPN is ook dat je eerst echt moet opzeggen alvorens je door de juiste afdeling aan de lijn krijgt. Maar dan krijg ik over het algemeen toch nog wel fikse korting.
Een jaar of wat geleden hielp het nog wel om te bellen en te zeggen dat je ging opzeggen maar dat werkt niet meer.
Of dit de manier is om zaken te doen... Het heeft niet mijn voorkeur, maar als het systeem zo werkt, het zij zo.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarom zou je überhaupt nog klant willen zijn van een bedrijf die nieuwe klanten betere aanbiedingen bied dan trouwe klanten? Of van een bedrijf dat je op hogere kosten drijft? Mensen zijn veel te loyaal aan merken en bedrijven. De enige die daar van profiteert zijn die bedrijven zelf.

Waar ik helemaal niet bij kan is dat die mensen die merken en bedrijven nog verdedigen ook, alsof ze er aandelen in hebben. Zijn mensen werkelijk zo dom? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 18:12

Blokker_1999

Full steam ahead

Dit is toch al langer zichtbaar bij vele service providers. Alles doen om nieuwe klanten aan te trekken maar weinig inspanning om klanten te behouden totdat ze effectief vertrekken.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 13:50
Seth_Chaos schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:24:
Waarom zou je überhaupt nog klant willen zijn van een bedrijf die nieuwe klanten betere aanbiedingen bied dan trouwe klanten? Of van een bedrijf dat je op hogere kosten drijft? Mensen zijn veel te loyaal aan merken en bedrijven. De enige die daar van profiteert zijn die bedrijven zelf.

Waar ik helemaal niet bij kan is dat die mensen die merken en bedrijven nog verdedigen ook, alsof ze er aandelen in hebben. Zijn mensen werkelijk zo dom? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Als je geen klant meer wilt zijn bij zo'n bedrijf, waar moet je dan nog klant worden?
Volgens mij is dit een beetje de standaard bij alle bedrijven.

Ben benieuwd waar je als bestaande klant zijnde dan nog wel een goeie aanbieding zou krijgen.
Heb zelf een tijd geleden de overstap gemaakt van Vodafone (mob) naar KPN (mob) i.v.m. hetzelfde als wat TS aanhaalt dus daar is het niet veel beter...

Kreeg een gelijkwaardige aanbieding volgens Vodafone, ging echter per maand wel €10,- meer betalen dan bij KPN en moest ook nog eens 100 euro extra bijleggen...
Scheelt toch weer €340,- waar ik wel een keer voor wil overstappen.

PV Output

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Rensjuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Als je geen klant meer wilt zijn bij zo'n bedrijf, waar moet je dan nog klant worden?
Het gaat vooral om klant willen zijn bij een specifiek bedrijf.

Waarom zo lang bezig zijn met het feit dat KPN je geen korting geeft? Ga gewoon weg...

Bij vast internet/TV is het nog een beetje zonde dat er modems/TV-kastjes heen en weer gestuurd (en afgedankt) worden en dat je evenyueel een paar uur downtime hebt, maar met energie/verzekeringen/mobiele abonnementen snap ik het echt niet.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 17:01
Wanneer ben je "trouwe klant" ? Wat houdt die definitie in?

• Luke95
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:31
2 maanden geleden hebben wij ons abonnement nog verlengd op de manier die rickie19 aangeeft. KPN eerst gebeld en ze konden niets met korting doen dus uiteindelijk gekozen voor een abonnement van T-Mobile, een paar dagen later worden we gebeld door KPN met een korting die toch nog een stuk lager uitkwam dan we bij T-Mobile konden krijgen. Toen netjes weer T-Mobile gebeld met de mededeling dat KPN toch weer een beter aanbod had gedaan. De vrouw zij dat ze dit heel vaak te horen kreeg en ons abonnement annuleren was geen probleem.

• Veenbrandt
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 28-05 11:20
Vorige week ook overgestapt van KPN naar T-Mobile (voor internet). Ik kreeg wederom iemand van KPN aan de lijn en dat ze een betere aanbieding konden doen. Aangegeven dat ik daar geen zin in had en die man vol onbegrip van, u wilt dus meer betalen en naar een slechter netwerk overstappen? Mijn antwoord was simpel, dan hadden jullie maar iets moeten doen voor het einde van het contract. Toen hadden jullie de gelegenheid, maar toen kozen jullie ervoor om mij 12,50 per maand meer in rekening te brengen.

Providers kunnen er mee wegkomen omdat het gros toch niet overstapt, dus hoeven ze ook geen loyaliteitsprogramma's op te tuigen.

• ep667
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:22

ep667

It doesn't hurt to help

De reden dat er niet meer zomaar meer met korting wordt gestrooid is omdat veel mensen die uit zichzelf bellen vanwege korting helemaal niet de intentie hebben om op te zeggen. Dat lees ik hier eigenlijk ook weer terug.

Voor de provider is dit natuurlijk een behoorlijke relatieve kostenpost, vandaar dat ze nu wachten tot je écht hebt opgezegd. En zelfs dan krijg je niet altijd een aanbod, is althans mijn ervaring.

Providers geven je nu liever korting op een combinatie met producten, ze verdienen dan wel iets minder aan je maar hebben ook de zekerheid dat je niet zomaar de deur uitloopt. Een mobiel nummer verhuizen is zo gebeurd, maar als je ook nog al je thuis diensten moet verhuizen...

Het is overigens niet alleen KPN dat geen korting meer geeft. T-Mobile doet dit helemaal niet en Vodafone ook amper. Logisch wel, als “vaste klant” kun je iedere twee jaar gebruikmaken van nieuwe aanbiedingen. Het is niet zo dat je meer betaalt, behalve als je daar zelf voor kiest. OP hoeft bijvoorbeeld niet over te stappen of te verlengen.

Wat betreft de vraag van OP: je vergelijkt een reguliere prijs van een mainstream MNO provider met de actie prijs van een prijsvechter MVNO. Niet helemaal eerlijk. Maar als je op prijs gericht bent, gewoon overstappen.

Ik vind het overigens ook zonde dat ik geen “trouwe klanten korting” krijg. Maar ik vind het ook wel ironisch ergens: “ik ben een trouwe klant, dus ik wil korting. Anders ga ik weg.” :+

[Voor 7% gewijzigd door ep667 op 14-02-2021 14:17]

EP

• Sex Pistols
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-05 22:02

Sex Pistols

PUNK Martin

Ik heb KPN alles in 1 abonnement geloof ik en verleng nooit mijn contract. Dat loopt dan gewoon door tegen dezelfde kosten en voorwaarden. Vorige maand een andere provider aan de telefoon die mij aanbieding wilde doen. Gaat ze niet lukken met alle extra's die ik bij KPN heb. O.a. 2x FHD-TV-kastjes, dubbele data internet dus 20GB per 06-nr., €5,00 korting op elk 06-abo, Spotify premium voor op 5 apparaten tegenwoordig (helaas maar wel voor 1 account en niet 3 in mijn geval) en ik heb natuurlijk de Experia Box v10 (wanneer zouden ze weer eens een nieuwe uitbreng?).

Motorrijden is ook heel tof!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Rensjuh schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Bij een ander bedrijf waar je als nieuwe klant dan wel korting krijgt. En volgende keer weer naar de volgende, enz.

Tenzij je met bereik issues zit, is er in de praktijk weinig te merken aan welk naampje je in je scherm hebt staan qua provider.

• rickie19
Sex Pistols schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:51:
Ik heb KPN alles in 1 abonnement geloof ik en verleng nooit mijn contract. Dat loopt dan gewoon door tegen dezelfde kosten en voorwaarden. Vorige maand een andere provider aan de telefoon die mij aanbieding wilde doen. Gaat ze niet lukken met alle extra's die ik bij KPN heb. O.a. 2x FHD-TV-kastjes, dubbele data internet dus 20GB per 06-nr., €5,00 korting op elk 06-abo, Spotify premium voor op 5 apparaten tegenwoordig (helaas maar wel voor 1 account en niet 3 in mijn geval) en ik heb natuurlijk de Experia Box v10 (wanneer zouden ze weer eens een nieuwe uitbreng?).
Maar wat betaal je hiervoor?

De manier waarop ik het altijd de (zoals ergens hierboven beschreven) heb ik tot een half jaar geleden gedaan. Toen toch uiteindelijk echt naar t-mobile gegaan want ondanks de hoge korting van kpn zou het alsnog meer zijn als wat ik bij t-mobile er nu voor betaal. Ik heb nu voor €50 per maand 100mbit vast internet en alles onbeperkt op mijn mobiel.

KPN kon mij 200mbit vast internet geven en op mijn mobiel 20gb en 120 minuten/sms’jes voor dacht ik €55

• ep667

ep667

It doesn't hurt to help

KPN kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat T-Mobile hun internet met verlies verkoopt @rickie19 ;-)

Maar jij kunt er mooi gebruik van maken.

EP

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:13
ep667 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:10:
KPN kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat T-Mobile hun internet met verlies verkoopt @rickie19 ;-)

Maar jij kunt er mooi gebruik van maken.
T-Mobile verkoopt internet niet met verlies. Ze nemen genoegen met minder winst, en leveren minder service.
Wholesale kost de glasvezel lijn 10 Euro per maand voor T-Mobile, dus voor de 15 Euro die over is, leveren ze de support, de backbone, etc. Dus support heeft langere wachttijden, service langere doorlooptijd.
Of de prijs kwaliteit verhouding dan voldoet aan de wensen van de klant, dat is aan de klant, maar ik ken 4 gezinnen in mijn omgeving die volledig tevreden zijn bij T-Mobile, en 1 gezin die het niet is en zoekt naar een overstap naar een andere partij met betere service.

Voor mobiel zie je ook genoeg goedkopere partijen dan T-Mobile, dus ook daar leiden ze geen verlies, maar besparen wel door bijvoorbeeld Zwitserland uit te sluiten buiten hun abonnement waar KPN en Vodafone dat wel dekken.

P.S. in mijn omgeving is het T-Mobile ODF platform, dus 1000/1000 MB internet via de glasvezel voor 25 Euro per maand, en Unlimited mobiel daarbij voor 25 Euro in de maand, ben je voor 50 Euro per maand klaar.

P.P.S. https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste

[Voor 23% gewijzigd door swhnld op 19-02-2021 11:28. Reden: P.S. toegevoegd]

• ep667

ep667

It doesn't hurt to help

Voor iedere verbinding over een KPN-lijn betaalt T-Mobile al 13,50 aan KPN. Daar komen dan per abonnement nog personeelskosten bij, kosten voor connectiviteit, transitproviders (o.a. Level(3), een vrij dure) enzovoorts. Daar maken ze echt geen winst op hoor. Die komt pas als de klant meer diensten tegelijk afneemt, maar dat is direct ook de truc. Klanten lokken met een extreem goedkoop thuisabonnement maar ze vervolgens ook relatief dure televisie verkopen.

Is simpelweg de strategie van DTAG om T-Mobile ook voor vast groot te maken. Helemaal niks mis mee, ze zijn vrij om dit te doen. Al kies ik liever een andere ISP voor thuis, goed goed het 4G-netwerk van T-Mobile ook is.

Mobiel verkopen ze niet met verlies, maar dat heb ik ook nooit gezegd. Sterker nog: mobiel zijn ze vrij duur. Bij KPN is unlimited al een tijdje 2,50 per maand goedkoper. Officieel een actieprijs, maar die actie loopt al erg lang. Vodafone is even duur.

EP

• swhnld
ep667 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:57:
Mobiel verkopen ze niet met verlies, maar dat heb ik ook nooit gezegd. Sterker nog: mobiel zijn ze vrij duur. Bij KPN is unlimited al een tijdje 2,50 per maand goedkoper. Officieel een actieprijs, maar die actie loopt al erg lang. Vodafone is even duur.
KPN doet toch ook Unlimited mobiel Data+Bellen voor 25 Euro in de maand in hun Hussel? Dus dat lijkt mij gelijk als T-Mobile met hun unlimited Data+Bellen voor 25 Euro per maand in hun combipakket?

Of doel jij op het losse SIM only abonnement van KPN die van 35 Euro voor 32,50 in de maand afgeprijsd is?
Daarbij staat nu nog 2 dagen en 9 uur geldige actie aan de rechterkant van het blokje (of is dat blokje gewoon oplichting en loopt die aanbieding over 2 dagen en 9 uur gewoon door voor de volgende die kijkt?):
https://www.kpn.com/shop/...ternet=nee&data=onb&lt=24

• Damsplaat
swhnld schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:13:
[...]

KPN doet toch ook Unlimited mobiel Data+Bellen voor 25 Euro in de maand in hun Hussel?
Ik heb er voor 32,50 ook nog spotify bij, en verder niks van KPN (geen vaste telefonie, internet of tv)

• swhnld
Damsplaat schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb er voor 32,50 ook nog spotify bij, en verder niks van KPN (geen vaste telefonie, internet of tv)
Netjes, is dat nu nog af te sluiten, of een oud abonnement?

P.S. in je topic start heb je Unlimited bellen met Databundel voor 32,50 staan, dus...?

[Voor 13% gewijzigd door swhnld op 19-02-2021 13:23]

• Damsplaat
swhnld schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:22:
[...]

Netjes, is dat nu nog af te sluiten, of een oud abonnement?
Ik ben de TS, dat ik dat niet kan verlengen voor zelfde prijs was hele punt van dit topic

• swhnld
Damsplaat schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:23:
[...]

Ik ben de TS, dat ik dat niet kan verlengen voor zelfde prijs was hele punt van dit topic
Je zou naar Simyo over kunnen stappen? Als je ook KPN vast hebt, krijg je onbeperkt bellen en 30 Gb data voor 18 Euro per maand. Zonder KPN vast krijg je 15 Gb data voor dat bedrag. En tot 31 maart actie met geen aansluitkosten.
https://www.simyo.nl/sim-only

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 10:40

thunder8

Het gedonder begint weer.

KPN heeft dit altijd al gedaan, ook in de tijd van de "gratis" telefoons. Was klant bij KPN, maar moest bij verlenging volle klap betalen voor een nieuw toestel en abo bleef net zo duur. Overgestapt naar een andere provider en daar hetzelfde toestel gratis en lagere abokosten met meer minuten/sms/data.

Sindsdien zit ik bij Vodafone, waar je als bestaande klant tenminste dezelfde korting krijgt als een nieuwe klant bij verlenging, zonder allerlei kunstgrepen uit te hoeven voeren zoals overstappen en dan alsnog korting aangeboden krijgen. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar ben zeer tevreden bij deze provider.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Damsplaat
Ik dacht aan Tele2 voor 15/mnd; 20GB/200min. Iemand een goede reden om tele2 of simyo te prefereren, kost dus bijn hetzelfde?

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
swhnld schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Je zou naar Simyo over kunnen stappen? Als je ook KPN vast hebt, krijg je onbeperkt bellen en 30 Gb data voor 18 Euro per maand. Zonder KPN vast krijg je 15 Gb data voor dat bedrag. En tot 31 maart actie met geen aansluitkosten.
https://www.simyo.nl/sim-only
Ik vind Simyo niet echt te vergelijken. Die geven als antwoord op veel supportvragen 'wij zijn een budgetprovider, dit is bij ons niet mogelijk'. Belkwaliteit is ook slecht, was het jaren geleden al en is het nu nogsteeds (tegenover bijv. KPN zelf).

• ep667

ep667

It doesn't hurt to help

thunder8 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:37:
Sindsdien zit ik bij Vodafone, waar je als bestaande klant tenminste dezelfde korting krijgt als een nieuwe klant bij verlenging
Nou ja, dat is bij KPN ook gewoon het geval. Alleen TS zit in de bijzondere situatie dat hij met verlengen meer gaat betalen dan nu. Dat is een beetje een uitzondering.

Mijn vriendin heeft bij KPN hetzelfde abonnement gewoon kunnen verlengen tegen de (lagere!) nieuwe prijs. Dezelfde prijs als nieuwe klanten betalen. Jij gaat immers ook gewoon een nieuw abonnement aan.

Een vaste of variabele korting voor "trouwe" klanten geven de meeste providers nog nauwelijks. Sterker nog (ik vind het niet zo netjes om vuil te spuiten over providers, maar na een paar posts in dit draadje kan het wel): T-Mobile heeft mij er zelfs mee geprobeerd te naaien.

Ik werd in september (4 maanden voor aflopen van contract) door hen gebeld of ik wilde verlengen. Aangegeven dat ik erg tevreden was en dat best wilde, maar dat ik de prijs een beetje te hoog vond en dat ik KPN thuis heb, dus ja. Maar ze wilden de KPN Hussel korting wel matchen. Dus ik zou Unlimited voor 27,50 krijgen. Netjes bevestigd per e-mail.

In januari ging dat contract in. Stond gewoon 35 euro in Mijn T-Mobile. Nog even de factuur afgewacht: 35 euro. Gebeld: nee, zoveel korting kunnen wij niet geven. Daar heeft de medewerker een foutje gemaakt (noemde het nog bijna mijn schuld). Maar hij ging kijken wat hij kon doen. Tien dagen niets gehoord en opnieuw gebeld. Andere medewerker vertelde hetzelfde verhaal maar ook dat ze er niets aan konden doen. En, dit kwam wel vaker voor. De meeste klanten lieten het er dan bij zitten... Maar omdat ik het bevestigd had gekregen, wilden ze uit coulance(!) het contract wel annuleren. Dat maar gedaan en nu dan maar naar KPN. Niet met plezier, maar hee.

Enfin, on-topic. @Damsplaat Ik vind weinig verschil zitten tussen Simyo en Tele2, mijn schoonmoeder heeft beiden gehad. Zeker sinds Tele2 gewoon T-Mobile is, is dat prima. Snelheid is ook vergelijkbaar. Grootste verschil zit hem in de buitenlandbundels. Simyo heeft die als "budgetprovider" niet, Tele2 heeft deze wel en ze zijn redelijk betaalbaar. Dus als je van plan bent om de komende jaren buiten de EU te reizen heeft Tele2 een plusje.
swhnld schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:13:
Of doel jij op het losse SIM only abonnement van KPN die van 35 Euro voor 32,50 in de maand afgeprijsd is?
Daarbij staat nu nog 2 dagen en 9 uur geldige actie aan de rechterkant van het blokje (of is dat blokje gewoon oplichting en loopt die aanbieding over 2 dagen en 9 uur gewoon door voor de volgende die kijkt?):
Misschien dat de actie eindelijk afloopt. Volgens mij liep deze al sinds oktober.

[Voor 9% gewijzigd door ep667 op 19-02-2021 13:59]

EP

• Damsplaat
ep667 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:57:
Grootste verschil zit hem in de buitenlandbundels. Simyo heeft die als "budgetprovider" niet, Tele2 heeft deze wel en ze zijn redelijk betaalbaar. Dus als je van plan bent om de komende jaren buiten de EU te reizen heeft Tele2 een plusje.
Thanks, Tele2 dan maar

• swhnld
Damsplaat schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:39:
Ik dacht aan Tele2 voor 15/mnd; 20GB/200min. Iemand een goede reden om tele2 of simyo te prefereren, kost dus bijn hetzelfde?
Netwerk, Simyo is KPN netwerk, Tele2 is T-Mobile netwerk. Mogelijk is er verschil in dekking bij jou thuis/werk/school?

[Voor 9% gewijzigd door swhnld op 19-02-2021 14:44]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee