Net geprobeerd mijn abonnement te verlengen wegens kapotte telefoon, maar de beste "aanbieding" die ik krijg is flink meer betalen voor hetzelfde? Ze claimen echt niks meer te kunnen doen. Kan iemand dat bevestigen? Wordt het toch eens tijd om naar Tele2 te gaan kijken?
Wat ik nu heb is unlimited bellen (wat ik overigens nauwelijks gebruik) + 25GB data + spotify voor 32,54/mnd (Dit is een oud abo, iets van zorgeloos nogwat 2016 met 7,50 korting ofzo)
Beste aanbieding is unlimited data en 150 bel/sms + spotify 37,99/mnd
Als ik dus met 24 mnd verleng mag ik 17% meer gaan betalen. Bij Tele2 zou ik maar 15/mnd 20GB/200min hoeven betalen, en dan nog een tientje voor spotify.
Hebben ze echt het beleid ten aanzien van klant retentie gewijzigd of was ik gewoon nog niet met de juiste afdeling doorverbonden? Wat voor korting kunnen andere tweakers bedingen?
Edit: kan je tikfouten uit topic titel niet meer wegwerken?
Wat ik nu heb is unlimited bellen (wat ik overigens nauwelijks gebruik) + 25GB data + spotify voor 32,54/mnd (Dit is een oud abo, iets van zorgeloos nogwat 2016 met 7,50 korting ofzo)
Beste aanbieding is unlimited data en 150 bel/sms + spotify 37,99/mnd
Als ik dus met 24 mnd verleng mag ik 17% meer gaan betalen. Bij Tele2 zou ik maar 15/mnd 20GB/200min hoeven betalen, en dan nog een tientje voor spotify.
Hebben ze echt het beleid ten aanzien van klant retentie gewijzigd of was ik gewoon nog niet met de juiste afdeling doorverbonden? Wat voor korting kunnen andere tweakers bedingen?
Edit: kan je tikfouten uit topic titel niet meer wegwerken?
[Voor 3% gewijzigd door Damsplaat op 14-02-2021 07:47]