Ik heb een Asus ROG Strix RTX 2080ti aangeschaft die een waterblok gemonteerd had. Ik wil zelf de kaart met lucht gaan koelen dus ik heb het waterblok verwijderd. Nu wil ik de luchtkoeler gaan terugplaatsen alleen weet ik niet precies waar ik thermalpads moet plaatsen en welke. Er zitten nog een paar oude originele thermalpads op maar sommige zijn vies en sommige zijn kapot. Wie kan mij helpen met de nodige posities en diktes/versies. Ik heb nog wel heel veel thermal pads over van het waterblok. Deze zijn allemaal nog intact.
Daarnaast wil ik graag weten of ik gewoon thermal paste wat ik voor mijn cpu gebruikt heb ook voor mijn gpu kan gebruiken. Of dat ik beter een specifieke thermal paste kan aanschaffen.
Ik zal wat foto’s toevoegen voor de duidelijkheid.:strip_exif()/f/image/vhjYF9f62dTbFNiEzOVvcSk1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F2SPo5KnpNCuHG9AVyvs8UBD.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast wil ik graag weten of ik gewoon thermal paste wat ik voor mijn cpu gebruikt heb ook voor mijn gpu kan gebruiken. Of dat ik beter een specifieke thermal paste kan aanschaffen.
Ik zal wat foto’s toevoegen voor de duidelijkheid.
:strip_exif()/f/image/vhjYF9f62dTbFNiEzOVvcSk1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F2SPo5KnpNCuHG9AVyvs8UBD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9rQ35oS0LZi4wGzQQBflHRj0.jpg?f=fotoalbum_large)