Damn.. ik had vanmiddag nog ff mijn palm gebruikt, ik doe 'm in de sync en computer gaf fout van (Not backuped) en daarna haal ik de palm eruit wil ie niet aangaan, 4 verschillende batterijen geprobeerd (volle) en hard-soft reset wil niet lukken.. hoe kan dat ineens??? zo'n ding kan toch niet opeens kapot gaan, ik heb 'm nog geen 2 maanden. En hij is niet gevallen etc. GVD hoe kan dat?
Geen idee, misschien kan je de Palm Technical Support bellen? Als je hem pas 2 maanden hebt, heb je nog volop garantie.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Teruggaan! Dit valt onder de garantie.
De mijne is na twee jaar dood, maar dat komt door de batterij en door een upgrade. Binnenkort wordt mijn 'trots' gerepareerd.
De mijne is na twee jaar dood, maar dat komt door de batterij en door een upgrade. Binnenkort wordt mijn 'trots' gerepareerd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ja ik had vandaag ff naar de support gebeld en ik hoefde 'm maar op te sturen en ik kreeg zonder gezeik een nieuwe.. dus hopelijk heb ik 'm over 4 dagen
palm support rules
maar je moet hem niet echt kapot maken
defect scherm kost 100 USD
maar je moet hem niet echt kapot maken
defect scherm kost 100 USD
Doet iets met Cloud (MS/IBM)